Če je nekoč za marketing veljalo, da se njegove zadolžitve vrtijo predvsem okrog upravljanja znamke in oglaševanja, je danes marketing neprimerno kompleksnejši. K okrepljeni vlogi marketinga je zagotovo ogromno pripomogla digitalna revolucija in danes o marketingu govorimo kot o funkciji, ki nosi ključno odgovornost za rast podjetja. Marketing je danes arhitekt rasti.
Kje bo naše podjetje čez 10 let? Danes odgovor na to vprašanje išče marketing. In verjetno je kar prav tako, saj je marketing s svojim poznavanjem trga, kupcev, trendov in priložnosti / nevarnosti danes najbolj kompetentna funkcija za to, da vodi podjetje v (še) boljši jutri. Dejstvo pa je, da mora direktor marketinga poleg poznavanja različnih področij, ki jih pokriva sodobni marketing, biti sposoben ugotovitve marketinga predstaviti vodstvu podjetja. In vodstvo prepričati, da so te ugotovitve tiste, ki zagotavljajo nadaljnjo rast podjetja. Kako pa danes vodstva podjetij v resnici gledajo na marketing in kako lahko marketing postane strateška funkcija v podjetju? Na septembrskem izobraževanju Marketing TOPX bo o tem predavala Aleksandra Kregar Brus, direktorica korporativne strategije v podjetju Atlantic Grupa.
Skozi predavanje bo predavateljica pokazala tudi možne praktične korake, kako se sprememb lotiti. Na praktičnih primerih bomo spoznali, kako se je marketing v podjetju Atlantic Grupa postavil na strateško pozicijo v podjetju.
Marketing TOPX je kombinacija predavanj in dela v skupini. Za leto 2019 smo znova pripravili bogat program z odličnimi predavatelji. Strokovne, interaktivne in uporabne vsebine, ki jih bodo delili z nami, so zagotovilo za vrhunsko osvežitev znanj, ključnih za opravljanje posla v današnjem času.