Program

Izobraževanje

Dr. Mitja Pirc (Deloitte) ostaja neizčrpen vir znanja, ko je govora o strateškem razmišljanju in načrtovanju. Tokrat smo predavatelja povabili na prvi DMS Taktik, na katerem bo poslovni svetovalec v enournem predavanju predstavil, kaj vse potrebujemo za pripravo dobre strategije in zakaj tudi za strateško razmišljanje potrebujemo kreativno razmišljanje, ki dolgoročno rezultira v boljših rezultatih kampanj.

O čem bomo govorili?
  • Razumevanje korakov razvoja (marketinških) strategij.
  • Razlikovanje med dejstvi in vpogledi iz podatkov ter njihov doprinos k strategiji.
  • Prepoznavanje razlik med taktikami in strategijami ter razmislek, kako prve vodijo v druge.
  • Zakaj strategija potrebuje kreativnost?
  • Kako se strateško pogovarjati znotraj ekipe in v podjetju?
DMS Taktik bo v četrtek, 21. januarja, med 14:00 in 15:00.
Komu je izobraževanje namenjeno?

Izobraževanje je namenjeno vsem, ki želite nadgraditi svoje kompetence na področju strateškega razmišljanja. Cilj predavanja je opolnomočenje udeležencev, ki bodo dobili novo znanje in kompetence za razvoj učinkovitih strategij v podjetjih oziroma organizacijah.

Kaj je Taktik?

DMS Taktik je spletno izobraževanje, na katerem se posvetimo točno določeni marketinški veščini, o kateri predava ekspert na svojem področju. Skozi izobraževanje udeleženci dobijo konkretno, praktično znanje o določenem področju, aktivnosti, orodju, platformi, kanalu …

Izobraževanje DMS Taktik je namenjeno tako tistim, ki želijo dobiti osnovno znanje o določenem marketinškem "mikro" področju kot tudi tistim, ki želijo osvežiti svoje znanje s pomočjo odličnega predavatelja.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam