▪ Brezplačno za člane DMS. ▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.
Družbeno omrežje TikTok po priljubljenosti med uporabniki ostaja v samem vrhu, ostalim platformam pa konkurira predvsem z izjemno hitro rastjo. Aplikacija več kot milijardo ljudi po svetu navdušuje z raznovrstnimi vsebinami, med katerimi odlično izbere tiste, ki te v danem trenutku utegnejo zanimati. Po drugi strani pa s svojim preprostim video urejevalnikom uporabnikom omogoča, da videe posnamejo, uredijo in z aktualno glasbo pospremijo v le nekaj minutah.
Z Vito Jordan, tekstopisko iz Agencije 101, bomo spoznavali, kako aplikacija TikTok spreminja način konzumiranja vsebin s strani uporabnika. Spregovorili bomo tudi o tem, kaj moramo kot znamka ali posameznik storiti, da na TikToku uspemo in seveda najpomembnejše, kako ga vključiti v lastno marketinško strategijo.
Vas zanima, kakšen video napovednik je pripravila Vita? Poglejte si ga tukaj.
TikTok zanimivosti: ▪ TikTok je bil ustanovljen septembra 2016 na Kitajskem (Harvard Business Review). ▪ Sprva je bil namenjen kratkim videoposnetkov, predvsem posnetkom plesa in "lipsyncinga" (Harvard Business Review, Social Shepherd). ▪ Danes ima TikTok 1,53 milijarde uporabnikov v 154 državah (DemandSage). ▪ TikTok uporablja 30,25 % uporabnikov interneta po svetu (DemandSage). ▪ Velja za največkrat naloženo aplikacijo v letu 2022, več kot 672 milijonov prenosov po celem svetu (Forbes). ▪ Dnevno je iOS verzijo TikToka v letu 2022 uporabljalo 29,7 milijonov uporabnikov (Statista). ▪ Največ uporabnikov imajo v ZDA (113,25 milijonov), sledita Indonezija (109,9 milijonov) in Brazilija (82,21 milijonov) (Statista). ▪ V zadnjih letih so drastično povečali svoj prihodek, v letu 2021 so ustvarili 4,6 milijarde dolarjev (142 % več kot leto prej) (Business of Apps). ▪ Na dan se pregleda več kot milijarda TikTok-ov (DemandSage). ▪ V povprečju uporabniki uporabljajo TikTok 10,85 minut na sejo (DemandSage). ▪ Med družbenimi omrežji ima TikTok najvišjo stopnjo vključenosti (engagement rate) na objavo (DemandSage). ▪ Svetovno povprečje nakazuje, da povprečen uporabnik aplikacijo odpre 19x na dan (Social Shepherd). ▪ Večina uporabnikov aplikacije je starih med 18 in 24 (Statista).
Komu je dogodek namenjen?
Vsem, ki bi radi pobližje spoznali družbeno omrežje TikTok in odkrili načine, kako ga uporabiti sebi v prid - bodisi kot znamka ali posameznik.
Aprilski DMS Taktik bo potekal v četrtek, 6. aprila, ob 14. uri na Zoomu.
Vita Jordan je tekstopiska na Agenciji 101, kjer vsakodnevno snuje komunikacijske kampanje za največje naročnike iz različnih panog. Pred tem je več kot tri leta kot tekstopiska vsebine ustvarjala tudi na digitalni marketinški agenciji POINT OUT.
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.