Program

Dogodek
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.

Družbeno omrežje TikTok po priljubljenosti med uporabniki ostaja v samem vrhu, ostalim platformam pa konkurira predvsem z izjemno hitro rastjo. Aplikacija več kot milijardo ljudi po svetu navdušuje z raznovrstnimi vsebinami, med katerimi odlično izbere tiste, ki te v danem trenutku utegnejo zanimati. Po drugi strani pa s svojim preprostim video urejevalnikom uporabnikom omogoča, da videe posnamejo, uredijo in z aktualno glasbo pospremijo v le nekaj minutah.

Z Vito Jordan, tekstopisko iz Agencije 101, bomo spoznavali, kako aplikacija TikTok spreminja način konzumiranja vsebin s strani uporabnika. Spregovorili bomo tudi o tem, kaj moramo kot znamka ali posameznik storiti, da na TikToku uspemo in seveda najpomembnejše, kako ga vključiti v lastno marketinško strategijo.

Vas zanima, kakšen video napovednik je pripravila Vita? Poglejte si ga tukaj.

TikTok zanimivosti:
▪ TikTok je bil ustanovljen septembra 2016 na Kitajskem (Harvard Business Review).
▪ Sprva je bil namenjen kratkim videoposnetkov, predvsem posnetkom plesa in "lipsyncinga" (Harvard Business Review, Social Shepherd).
▪ Danes ima TikTok 1,53 milijarde uporabnikov v 154 državah (DemandSage).
▪ TikTok uporablja 30,25 % uporabnikov interneta po svetu (DemandSage).
▪ Velja za največkrat naloženo aplikacijo v letu 2022, več kot 672 milijonov prenosov po celem svetu (Forbes).
▪ Dnevno je iOS verzijo TikToka v letu 2022 uporabljalo 29,7 milijonov uporabnikov (Statista).
▪ Največ uporabnikov imajo v ZDA (113,25 milijonov), sledita Indonezija (109,9 milijonov) in Brazilija (82,21 milijonov) (Statista).
▪ V zadnjih letih so drastično povečali svoj prihodek, v letu 2021 so ustvarili 4,6 milijarde dolarjev (142 % več kot leto prej) (Business of Apps).
▪ Na dan se pregleda več kot milijarda TikTok-ov (DemandSage).
▪ V povprečju uporabniki uporabljajo TikTok 10,85 minut na sejo (DemandSage).
▪ Med družbenimi omrežji ima TikTok najvišjo stopnjo vključenosti (engagement rate) na objavo (DemandSage).
▪ Svetovno povprečje nakazuje, da povprečen uporabnik aplikacijo odpre 19x na dan (Social Shepherd).
▪ Večina uporabnikov aplikacije je starih med 18 in 24 (Statista).

Komu je dogodek namenjen?

Vsem, ki bi radi pobližje spoznali družbeno omrežje TikTok in odkrili načine, kako ga uporabiti sebi v prid - bodisi kot znamka ali posameznik.

Aprilski DMS Taktik bo potekal v četrtek, 6. aprila, ob 14. uri na Zoomu.
Pridružite se nam na DMS Taktiku v četrtek, 6. aprila, ob 14. uri na Zoomu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam