▪ Brezplačno za člane DMS. ▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 149 € + DDV.
Kakšna je vloga družbenih omrežij v digitalnem ekosistemu in širše?
Zakaj je grajenje skupnosti tako pomembno?
Kako odkriti svojo nišo in kakšne vsebine ustvarjati?
Na delavnici bomo pogledali v temelje družbenih omrežij in ugotovili, kje se skriva njihova moč in kako jo izkoristiti.
Kaj bomo počeli na izobraževanju in komu je namenjeno?
KAJ BOMO POČELI:
V prvem delu bomo raziskovali razlike med dolgoročnim grajenjem blagovne znamke in ustvarjanjem hitrih prodajnih akcij ter aktivacij. Pogledali bomo v drobovje družbenih omrežij ter spoznali mehanike ter vzvode, ki jih lahko uporabimo za širjenje vsebin. Spoznali bomo, zakaj nekatere vsebine delujejo bolje kot druge in kaj vse vpliva na "viralnost". Dotaknili se bomo tudi osnov izdelave strategije, ki pomaga ekipi, da se z vsako ustvarjeno vsebino premika v pravo smer.
Drugi del bo usmerjen v trende, tudi tokrat na način, kako jih izkoristiti tako, da bodo pomagali pri grajenju blagovne znamke na dolgi rok. Naučili se bomo prepoznati, kateri trendi so bolj primerni in katere lahko izpustimo, ne da bi začutili "FOMO".
V zaključnem, praktičnem delu izobraževanja, pa bomo skupaj ustvarjali manjše aktivacije in kampanje za namišljene ali vaše blagovne znamke s preizkušeno metodo, ki je pomagala ustvariti že več nagrajenih projektov. V tem delu bomo poskušali tudi pokazati, da je kreativnost stvar vaje in ne nekaj, kar imaš ali nimaš.
KOMU JE IZOBRAŽEVANJE NAMENJENO:
Izobraževanje je namenjeno vsem, ki že ustvarjate vsebine za blagovne znamke na družbenih omrežjih in tistim, ki se boste tega še lotili. Znanje bo prišlo prav tudi vodjem digitalnih oddelkov in članom digitalnih ekip, ki želijo povečati svoje razumevanje sveta družbenih omrežij in širše.
Jan Omahen je digitalni kreativni direktor v agenciji Luna \TBWA, kjer že desetletje soustvarja številne večkrat nagrajene projekte za lokalne in mednarodne blagovne znamke. Navdih za svoje delo išče v človeški naravi, internetni kulturi in tehnoloških inovacijah.
Lara Mlakar
Skrbnica blagovnih znamk na družbenih omrežjih v agenciji Luna \TBWA
Lara Mlakar je že zgodaj vedela, da želi delati v oglaševanju, svoj prostor pod soncem pa je našla v agenciji Luna \TBWA kot skrbnica blagovnih znamk na družbenih omrežjih. Navdušenje nad vsebinami, svež pogled na svet in neprekinjen stik z dogajanjem v digitalnem okolju so njena orodja za ustvarjanje izstopajočih digitalnih vsebin.
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.