Program

Izobraževanje

Živimo v svetu poplave informacij, najrazličnejših medijev, ki pošiljajo svoja sporočila in nas skušajo pritegniti z vse bolj (tehnološko) dovršenimi prijemi. Kako v tej digitalni "džungli" ustvariti vsebine, ki bodo ujele pozornost množice? Zelo radi uporabljamo izraz učinkovita vsebina, na majskem Marketing TOPX izobraževanju pa bomo s pomočjo Denisa Oštirja (Gorenje) spoznavali, kaj pravzaprav pomeni ta izraz in kdaj lahko sploh govorimo o tem, da je neka vsebina učinkovita. Razmišljali bomo tudi o tem, katera orodja vsebinskega marketinga delujejo in koliko sredstev moramo vložiti vanje.

Izhodiščne točke izobraževanja:
  • Niso vse informacije lahko dobre zgodbe
  • Zgodbe moramo pripovedovati učinkovito
  • Je video res holly grail storytellinga?
  • Lahko to počnem sam?
  • Kam lahko gremo v prihodnje?
  • Igrajmo se z orodji

Čaka nas zanimiva debata o tem, kakšni so trendi vsebinskega marketinga v letu 2019 in kaj naš čaka v prihajajočem obdobju. Saj veste, dandanes spremembe težko napovemo, moramo pa biti pripravljeni nanje.

Majsko izobraževanje Marekting TOPX bo v torek, 14. maja, ob 16:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana).

Tokratnega predavatelja smo že gostili na naših dogodkih - decembra 2017 je bil Denis Oštir gost dogodka Marketing Meetup, na katerem smo govorili o sožitnem oglaševanju. Zapis lahko preberete tukaj.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam