Živimo v svetu poplave informacij, najrazličnejših medijev, ki pošiljajo svoja sporočila in nas skušajo pritegniti z vse bolj (tehnološko) dovršenimi prijemi. Kako v tej digitalni "džungli" ustvariti vsebine, ki bodo ujele pozornost množice? Zelo radi uporabljamo izraz učinkovita vsebina, na majskem Marketing TOPX izobraževanju pa bomo s pomočjo Denisa Oštirja (Gorenje) spoznavali, kaj pravzaprav pomeni ta izraz in kdaj lahko sploh govorimo o tem, da je neka vsebina učinkovita. Razmišljali bomo tudi o tem, katera orodja vsebinskega marketinga delujejo in koliko sredstev moramo vložiti vanje.
Čaka nas zanimiva debata o tem, kakšni so trendi vsebinskega marketinga v letu 2019 in kaj naš čaka v prihajajočem obdobju. Saj veste, dandanes spremembe težko napovemo, moramo pa biti pripravljeni nanje.
Tokratnega predavatelja smo že gostili na naših dogodkih - decembra 2017 je bil Denis Oštir gost dogodka Marketing Meetup, na katerem smo govorili o sožitnem oglaševanju. Zapis lahko preberete tukaj.