Cenovni pritiski, padanje tržnega deleža, krčenje profitne marže, potreba po nenehnih akcijah in popustih zgolj, da obdržite kupce je samo nekaj od signalov, da je ponudba vrednosti (value proposition) zrela za preoblikovanje. Ponudba vrednosti določa miks produkta, cene, storitve, odnosa in imidža, ki ga podjetje ponuja svojim strankam. Ko se kontekst in pričakovanja strank spremenijo (in le-ta se spreminjajo čedalje hitreje!), mora temu slediti tudi (pre)oblikovanje ponudbe vrednosti. Strank ne zanima, kaj podjetja ponujajo, temveč jih zanima zgolj, kako čim lažje in učinkoviteje opraviti, kar so si zadali.
Skozi delavnico vas bo vodil Luka Baranović (humanact).
Praktikum je najbolj svež format dogodkov Društva za marketing Slovenije, s katerim odgovarjamo na potrebo članov po še bolj poglobljenem spoznavanju različnih kompetenc.
Gre za poglobljene 4-urne delavnice za urjenje konkretnih veščin. Na teh poglobljenih izobraževanjih bodo udeleženci na konkretnih primerih spoznavali določene principe, orodja, modele, ki jih lahko že naslednji dan uporabijo pri svojem delu. Delavnice vodijo izkušeni strokovnjaki na svojih področjih, ki jih poleg znanja in izkušenj odlikujejo tudi odlične predavateljske / mentorske / svetovalne sposobnosti.