Aprilsko mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije bomo namenili kulturi podjetja in marketingu. Ne bomo govorili o tem, kaj je kultura, ampak zakaj je pomembna in kako jo zgraditi. Še posebej se bomo posvetili vprašanjem, zakaj se posvečati kulturi podjetja v teh kaotičnih časih in kako skrbeti za dobro, želeno kulturo. Seveda bomo govorili tudi o vlogi marketinga pri gradnji kulture in zakaj bi se marketingaš sploh ukvarjal s tem področjem.
V naši družbi bodo Aleksandra Kregar (Habitus), Andraž Štalec (Red Orbit) in Matjaž Butara (Big Bang Slovenija). Čeprav bo dogodek potekal preko virtualne platforme, bo zelo interaktiven, zato pripravite svoja vprašanja za naše goste.
Koristno za vse, ki vam ni vseeno kakšno kulturo, počutje, naravnanost imate v svojih podjetjih in za vse, ki veste, da kultura vpliva tudi na marketinško uspešnost v organizaciji in na trgu.