Na aprilskem Članskem meetupu se bomo posvetili izkušnjam, uspešnim in manj uspešnim potezam, ki sta jih globalno uveljavljena znamka Talking Tom in mlada znamka v novi kategoriji FeelRooty vlekli ob razvoju in lansiranju svojih izdelkov na domačem in tujem trgu. Kako pristopata do lansiranja novosti?
Talking Tom je globalna znamka z več milijoni uporabnikov. Zanimalo nas bo, kako se odločijo, kaj novega bodo ponudili, kako vedo, kaj bo »pritegnilo in zadržalo« uporabnike v Aziji in kaj v Evropi, kako prepoznajo potrebe, »triggerje« pri potrošnikih na različnih koncih sveta, v različnih starostnih skupinah, katere lastnosti dodati in kako pravočasno identificirati funkcije, ki ne delujejo, pa tudi kateri je pravi komunikacijski kanal za različne ciljne skupine? Odgovore na vsa ta vprašanja nam bo na Članskem meetupu razkril Žan Žveplan, kreativni direktor Outfit7.
Z nami bo tudi nova znamka FeelRooty, izkušnje njenega razvoja in lansiranja nam bo razkril Grega Gostinčar. FeelRooty ima vizijo razvijati učinkovite izdelke z naravnimi sestavinami, ki imajo pozitivne učinke na počutje ljudi. Soočali so se s serijo izzivov, med njimi tudi: kako se pozicionirati – kot kavni nadomestek ali nekaj povsem novega, kako oblikovati embalažo, USP …, najprej ciljati na velika tržišča ali najprej osvojiti Slovenijo? Izvedeli bomo, kaj vse so naredili narobe in kaj vse so naredili prav v prvem letu poslovanja, digitalnega marketinga in e-commerca.
Izobraževanje namenjeno vsem, ki jih zanima inovativnost s poudarkom na razvoju in lansiranju novosti. Tistim, ki bi radi izvedeli, kako uspešno razvijati novosti za mednarodno okolje, ki je posamezniku še bolj »tuje« kot domače. Zanimivo in koristno za vse, ki si želite rasti in prehiteti konkurenco. Inovacijo so največja konkurenčna prednost.