V digitalnem svetu je sodelovanje z vplivneži postalo ključen element marketinških strategij za mnoge blagovne znamke. Z Niko Kristino Butina, soustanoviteljico in direktorico podjetja Epidemic, bomo raziskali najnovejše trende, strategije in modele sodelovanja z vplivneži. Raziskali bomo novosti, kaj je v tem trenutku najbolj aktualno in kam se vplivnostni marketing premika v letu 2024. Poglobili se bomo v najučinkovitejše pristope in taktike za povezovanje z vplivneži in doseganje ciljnih publik. Raziskali bomo, kako najti pravo ujemanje med blagovno znamko in vplivnežem ter kako to vpliva na uspeh kampanje. Govorili bomo o tem, kako meriti uspešnost kampanj in naredili tudi analizo najuspešnejših slovenskih in mednarodnih kampanj. Za zaključek si bomo pogledali strategije vodilnih blagovnih znamk.
Poudarki iz izobraževanja:
Na izobraževanju DMS Taktik se nam lahko pridružite v četrtek, 7. septembra, ob 14. uri na Zoomu.