Čeprav je iniciativa za sistematično gradnjo in upravljanje znamke delodajalca v največji meri na strani HR funkcije, so najboljši rezultati vidni takrat, ko HR in marketing povežeta znanje obeh področij, ko vključita komuniciranje in pridobita vodstvo podjetja kot prvi glas znamke delodajalca.
Angažiranje marketinga v proces oblikovanja in upravljanja znamke delodajalca od samega začetka je ključnega pomena. Marketing je odgovoren za upravljanje znamk v podjetju in znamka delodajalca je ena od znamk podjetja, ki sodi v portfelj marketinga. Postavlja se po enakih principih kot korporativna znamka ali produktne oziroma storitvene znamke.
Moč znamke delodajalca je ključna v vseh obdobjih, še posebej v času notranjih sprememb, kot je denimo nakup ali prevzem podjetja ali v času zunanjih sprememb, recesije, epidemij … Ne gre samo zato, kako se notranje komunicira do zaposlenih, temveč tudi zato, da podjetja izdelajo načrt, ki v času krize vpliva na to, kako se zaposleni pogovarjajo s potrošniki, dobavitelji, partnerji, sorodniki in znanci v živo ali preko socialnih omrežij. Zaposleni in znamka delodajalca so v takih razmerah največja vrednost podjetja. Gre torej za kritično spoznanje, da če zaposleni razumejo spremembe in dogajanje, potem lahko bolj trdno stojijo za vsemi znamkami podjetja, tudi za obljubo, ki jo podjetje daje kot delodajalec.
Ali znamka delodajalca potrebuje svoj marketinški proračun in kako se meri učinkovitost znamke delodajalca? Na DMS webinarju smo gostili predavateljico Aleksandro Kregar (Competo).
Vabljeni tudi, da preverite, o smo govorili na drugem webinarju z Aleksandro Kregar Brus.