Program

Izobraževanje

Čeprav je iniciativa za sistematično gradnjo in upravljanje znamke delodajalca v največji meri na strani HR funkcije, so najboljši rezultati vidni takrat, ko HR in marketing povežeta znanje obeh področij, ko vključita komuniciranje in pridobita vodstvo podjetja kot prvi glas znamke delodajalca.

Angažiranje marketinga v proces oblikovanja in upravljanja znamke delodajalca od samega začetka je ključnega pomena. Marketing je odgovoren za upravljanje znamk v podjetju in znamka delodajalca je ena od znamk podjetja, ki sodi v portfelj marketinga. Postavlja se po enakih principih kot korporativna znamka ali produktne oziroma storitvene znamke.  

Moč znamke delodajalca je ključna v vseh obdobjih, še posebej v času notranjih sprememb, kot je denimo nakup ali prevzem podjetja ali v času zunanjih sprememb, recesije, epidemij … Ne gre samo zato, kako se notranje komunicira do zaposlenih, temveč tudi zato, da podjetja izdelajo načrt, ki v času krize vpliva na to, kako se zaposleni pogovarjajo s potrošniki, dobavitelji, partnerji, sorodniki in znanci v živo ali preko socialnih omrežij. Zaposleni in znamka delodajalca so v takih razmerah največja vrednost podjetja. Gre torej za kritično spoznanje, da če zaposleni razumejo spremembe in dogajanje, potem lahko bolj trdno stojijo za vsemi znamkami podjetja, tudi za obljubo, ki jo podjetje daje kot delodajalec.

Ali znamka delodajalca potrebuje svoj marketinški proračun in kako se meri učinkovitost znamke delodajalca? Na DMS webinarju smo gostili predavateljico Aleksandro Kregar (Competo).

Na webinarju je Aleksandra predstavila:
  • zakaj znamka delodajalca sodi v portfelj marketinga,
  • super moč najboljših marketingašev: kako oznamčiti dušo podjetja,
  • spregledana romanca: marketing in HR,
  • znamka delodajalca - ena znamka, ki povezuje vse?
  • znamka delodajalca je več kot dobra komunikacija,
  • marketing in CEO – sodelovanje zmaguje.
Posnetek prvega webinarja z Aleksandro Kregar Brus je za člane DMS na voljo v digitalni knjižnici. Vabljeni tudi k branju podobnega vsebinskega povzetka predavanja.

Vabljeni tudi, da preverite, o smo govorili na drugem webinarju z Aleksandro Kregar Brus.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam