Šestnajst pospeškov v leto 2025, vsak po štiri, so z nami delili Anže Jereb, Tine Lugarič, Luka Debevc in Julija Somrak.

Ob koncu leta se Društvo za marketing Slovenije že pripravlja na prihodnje leto in tradicionalno smo članski meetup namenili pospeškom v leto 2025. Med njimi boste zagotovo našli takšnega, ki bo postal eno od vodil pri vašem delu ali v zasebnem življenju.

Anže Jereb, kreativni direktor, McCann Ljubljana

1. Poslanstvo: Delaj dobro in dobro se ti povrne

Vsakega projekta, vsake stvari, ki se je Anže Jereb loti, se je loti tako, da dela dobro za ljudi okoli sebe. Tudi z ustvarjanjem marketinških kampanj lahko dela dobro, saj te lahko povzročijo povečanje prodaje in posledično več zaposlitev v podjetju. Ob tem dodaja, da brez discipline ne gre, in kot kreativec se zaveda, da je treba vse, kar lahko storimo danes, opraviti takoj.

2. Tehnologija: Interdisciplinarnost, big data in UI, navzkrižno preverjanje

Anže Jereb pri svojem delu sodeluje s številnimi profili in z njimi izmenjuje mnenja. Zaveda se, da brez strokovnjakov za big data še tako kakovostni podatki niso uporabni, iz njih je treba znati potegnili najboljše zaključke, pri čemer delno lahko pomaga tudi umetna inteligenca. Zato Anže Jereb svetuje, da se pogovarjamo z vsemi specialisti, saj le z združitvijo interdisciplinarnosti, velikih baz podatkov in umetne inteligence lahko dobimo najboljše vpoglede.

3. Koncept: Creative alchemy po SIT (Systematic inventive technologies)

Spomnil je - na sicer nekoliko zastarel - koncept strukturiranega iskanja idej: metafore, interaktivnost, unifikacija, absurdne alternative, redukcija, ki mu je ob njegovih začetkih pomagal izluščiti najboljše ideje. Danes to poimenuje kreativna alkimija, ki vključuje združevanje, posnemanje, obračanje na glavo, preizpraševanje, »Kaj pa če« in resnico, ki stoji za tem. Gre za načine, kako priti do novih idej.

4. Flow: Fake it until you make it

Sami sebe moramo, pravi Anže Jereb, prepričati, da smo nečesa sposobni. Zaupanje vase in samozavest tako prenesemo tudi na naročnike in sodelavce, da nam zaupajo. »Če česa ne vem, pa sem se naučil, da vem, koga vprašati,« je svoje štiri pospeške zaključil Anže Jereb.

"Držanje načela "Delaj dobro in dobro se ti vrne," ti pomaga, da si bolj drzen, prepričljiv in uspešen." - Anže Jereb

Tine Lugarič, soustanovitelj in kreativni direktor, Trampolin

1. Ni slabo

Besede imajo energijo in z besedami lahko zgodbi razpreš krila ali pa ji pristrižeš peruti. Ali kot je na svoji koži spoznal Tine Lugarič, z dvema negativnima besedama kot sta Ni slabo, ne moreš nikogar prepričati.

2. Ko nekomu rečeš ja, pomisli, komu s tem rečeš ne

Ko je nasvet enega od svojih mentorjev Tine Lugarič začel upoštevati na življenjski ravni, je tehtnica začela delovati njemu v prid. Danes se z agencijo, ki jo je ustanovil, ne lotevajo pitchev, pač pa svojo energijo raje usmerijo k obstoječim naročnikom, ki jim zaupajo in zanje naredijo korak naprej.

3. Ali s ponosom nosim dres ekipe, ki ji pripadam?

Ko občutki pri prejšnjih zaposlitvah Tineta Lugariča niso bili več iskreni, je zamenjal delovno mesto. »Če so ob tebi ljudje, za katere bi dal vse, potem si v pravi ekipi,« je dejal.

4. Jump higher. Have fun

Želi si delati na visoki ravni in se ob tem imeti dobro. To je bil tudi eden od razlogov, da je skupaj s somišljeniki ustanovil lastno agencijo Trampolin, v kateri je povprečnost prepovedana.

"Ko nekomu rečeš JA, pomisli komu s tem rečeš NE - ko začneš razmišljati o tem, tehtnica začne delovati tebi v prid." - Tine Lugarič.

Luka Debevec, ustanovitelj in direktor blagovne znamke Kauch

1. Naše misli = naše življenje

Skozi knjigo Pot do uspeha Briana Tracyja je spoznal zakon privlačnosti, ki je dobra osnova za življenje, saj če dobro delaš dobro živiš. Spoznal je, da življenje ni nujno takšno kot nam ga predstavljajo drugi, ampak si ga lahko ustvarimo sami.

2. Skrbno izberi svoj socialni krog

Prvih 15 let našega življenja se ne družimo z ljudmi, ki smo si jih izbrali, pač pa s tistimi, ki so se slučajno zbrali na istem mestu. Kasneje v življenju pa si moramo svoje prijatelje skrbno izbrati, pravi Luka Debevc, pri čemer nas ne sme biti strah vmesnih obdobij samote.

3. Moč iskrenega nasmeha

Nasmeh ima po njegovih besedah neizmerno moč, je orodje, s katerim lahko veliko dosežemo tako v zasebnem kot v poslovnem življenju. Eno je, da stranka dobi, kar želi, povsem druga raven pa, kako se ob tem počuti.

4. Ne naredi vsega sam

Podjetniki kot je sam pogosto skušajo vse narediti sami, je dejal Luka Debevec, a tako lahko dosežejo le določeno raven. Navdihnila ga je knjiga Dana Sullivana Who not how, ki svetuje, da se ob novi nalogi ne vprašaš kako boš to naredil, ampak kdo lahko to naredi zate, po možnosti bolje in hitreje, saj je strokovnjak na svojem področju.

"Skrbno izberi svoj socialni krog - zavedajte se, kako pomembno je, da si obkrožen s pravimi ljudmi." - Luka Debevec

Julija Somrak, kreativna direktorica, DROM agency

1. Naj zarečen kruh dobi svoje mesto na mizi

Čeprav je sama govorila, da ne bo nikoli delala v marketingu, da to ni zanjo, v tem še danes neizmerno uživa.

2. Zdravo delovno okolje sprejema človeškost

Julija Somrak nas poziva, da ustvarimo delovno okolje, kjer ni težava govoriti o duševnem zdravju.

3. Pametni orodja uporabljajo pametno in odkrito

Ne skrivajte, da uporabljate umetno inteligenco, pač pa odkrito povejte, kje in kdaj jo uporabljate, pa tudi, kakšne so njene omejitve in pri čem vam ne more pomagati.

4. Hvaležnost je kraljevska vrlina

Ne pozabimo na tiste, ki so nam pomagali na naši poti in jim bodimo hvaležni za podporo, ki so nam jo izkazali.

"Hvaležnost je kraljevska vrlina - ne pozabimo na tiste, ki so nam pomagali na naši poti." - Julija Somrak

VČLANI SE

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam