V času, ko nekoliko spreminjamo svoje vsakodnevne navade, člani DMS med sabo znova delimo priporočila za izobraževanje. Trenutna situacija nas je vse preselila v digitalni svet, DMS dogodki so za nekaj časa prestavljeni, a v največji marketinški skupnosti v Sloveniji se skriva ogromno odličnih predlogov tudi za samoizobraževanje. Ekipa DMS vam želi veliko optimizma in upamo, da v predlogih najdete vsebine zase. Seznam bomo redno osveževali z vašimi predlogi.

Aleš Udir (Iskratel) priporoča:

Petra Čadež (Atlantic Grupa) priporoča branje o tem, kako bo koronavirus spremenil vedenje uporabnikov in kako bodo te spremembe vplivale na blagovne znamke. Priporoča tudi razmišljanje Yuvala Noaha Hararija o svetu po koronavirusu.

Maruša Grah priporoča spletne urice o delu od doma.

Iztok Franko (Diggintravel) je pripravil članek in podcast intervju na temo growth hacking eksperimentiranja s profesorjem iz Harvard Business School in avtoriteto ter avtorjem več knjig na temo poslovnega eksperimentiranja Stefanom Thomkejem.

DMS priporoča:

Za še več vsebin vas vabimo, da preverite naše lanskoletne predloge za poletno branje:

VČLANI SE

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam