Digitalni branding znamki pomaga pridobiti prepoznavnost ter tako prinese višjo prodajo, višje konverzije in večjo zvestobo kupcev. Kako so se digitalne strategije lotili pri Argeti, nam je na majskem TOPX-u pokazala Živa Deu (Atlantic Droga Kolinska).

Prva faza je ocena stopnje zrelosti trga glede na stopnjo zavedanja o znamki (gre za novinca, izzivalca ali ljubljenca uporabnikov. Sledi opredelitev ciljev digitalne strategije, ti pomagajo pri odločanju o povezovanju kanalov, vsebine in ključnih kazalnikov uspeha (gradnjo zavedanja o znamki dosežemo z dosegom in vidnostjo, razmišljanje o znamki s frekvenco, konverzijo in zadržanje pa npr. z možnostjo poizvedbe uporabnikov, v katerih trgovinah je izdelek na voljo). Določiti je treba tudi elemente digitalne strategije, torej vsebinsko in medijsko strategijo ter taktike. Pri tem gre predvsem za izbor primerne vsebine in izbor komunikacijskih kanalov.

Ob pripravi vsake digitalne strategije se marketingaši srečajo s številnimi izzivi. Pri Argeti je šlo predvsem za kompleksnost komunikacijskih kanalov, naslovljivost v času, ko se na piškotke ne gre več zanašati, transparentnost največjih komunikacijskih kanalov ter (ne)zaupanje vanje. Poleg tega se vse več uporabnikov izogiba oglasom, a si po drugi strani želijo soustvarjati znamko oziroma njene produkte, velik delež spletne prodaje se v tujini že opravlja na spletnih tržnicah, kjer ni več nadzora nad znamko, vse večji pomen pa pridobivajo spletne skupnosti.

Vsak torek si rezervirajte 5 minut za marketing. Naročite se na marketinške novice.

Kljub vsemu je priložnosti za znamko po besedah Žive Deu precej. Sama namesto vračanju v kontekstualno ciljanje daje prednost inovativnosti v marketingu (Argeta je izdala NFT-je) ter zagovarja trajnost in transparentnost (vedno bolj se zanašajo na orodja, ki zbirajo manj podatkov na nesporen način, a gre za podatke, ki so za znamko relevantni). Ob tem poudarja, da četudi znamka nima svoje spletne trgovine, kupca na spletu lahko pripelje do izdelka (npr. prek informacij o trgovcih, ki ponujajo naše izdelke).

Izpostavila je še, da je ob dobrem produktu v marketingu pomembna tudi inovativnost v komunikaciji, saj so ljudje dobro obveščeni in »težje kupijo marketinško pravljico.« Znamke naj aktivno spodbujajo k učenju, tudi spletne skupnosti so lahko tiste, na katerih znamke gradijo svojo relevantnost ter omogočajo prostor za debato. Managerji družabnih omrežji pri Argeti (predvsem na Facebooku) pa so danes bolj podpora porabnikom kot tisti, ki na profil dodajajo objave. Digital je tako mogoče izkoristiti ne le za merjenje, pač pa tudi za pot, prek katere sprašujete ljudi, testirate odzive, zbirate kvalitativne podatke. Pri Argeti tako iščejo mesta, kjer ni prezasičenosti.

"Iščemo pot iz neurejenosti (ang. clutter) in se skušamo dvigniti nad to," je zaključila Živa Deu.
VČLANI SE

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam