Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Če so čeri ovire, ki jih srečamo na reki digitalizacije, potem je cilj našega potovanja po tej divji reki uspešna implementacija e-commerce rešitev. - Gorazd Planinc (Vareo)
Faza 1: Priprava: Ključni del projekta, ki pa mu navadno namenimo premalo časa. Traja lahko tudi nekaj mesecev. Če naredite dobro pripravo in ugotovite, kako priti do cilja, boste imeli bistveno manj dela v vseh naslednjih fazah.
Faza 2: MVP »Minimum Viable Product«: Produkt z nekaj funkcionalnostmi, morda samo 10 od 50. Toliko, kolikor jih potrebujete na začetku, da projekt zaživi. Veliko lažje bomo optimizirali deset funkcionalnosti kot petdeset. Nato sledijo nadgradnje, medtem pa smo že na trgu in prodajamo.
Faza 3: Nadgradnja: Dodajanje funkcionalnosti, najprej tistih, ki zares dodajajo vrednost. Faza implementacije napredne analitike, avtomatizacije procesov in integracije sistemov.
Faza 4: Optimizacija in rast: Ta faza nastopi, ko podjetje začuti, da je čas za nastop na novem trgu, v novem segmentu ... Še posebej takrat, ko procesi postanejo še kompleksnejši.
"Pogosteje kot pri strategiji in načrtovanju se zatakne pri izmenjavi podatkov med sistemi. Ko načrtujemo, rišemo nakupno pot uporabnika in razmišljamo, kako bo produkt prikazan na e-commerce platformi. Če želimo učinkovito upravljati s podatki o produktu, potrebujemo »Product information management system - PIM«. To je nekakšna soba za produkte, v kateri so shranjeni vsi podatki o njih. Gre za centraliziran sistem, s katerim vsi gledamo isto sliko o produktu (od opisov, kjučnih informacij o produktih, do produktnih slik in drugih marketinških materialov). Pomembno je, da določimo tudi osebo, ki skrbi za to »skladišče« podatkov," podarja Gorazd Planinc (Vareo).
Obsežen vsebinski priročnik je za člane DMS na voljo v digitalni knjižnici. Do knjižnice člani DMS dostopate z vašim uporabniškim imenom in geslom.
Vas zanima več vsebin? Preverite, kaj smo pisali v zadnjem obdobju, obiščite našo zakladnico marketinškega znanja Zapisi.