Kako ustvariti ali osvežiti LinkedIn profil, da bo resnično izražal vaša znanja, kompetence, izkušnje in osebnost? Nekaj uporabnih nasvetov je na izobraževanju DMS Taktik podala Azra Mujkanović Češek (Madwise). Za člane DMS smo pripravili vsebinski priročnik po delavnici, ki je na voljo v vaši digitalni knjižnici.
Zakaj sploh posvečati pozornost LinkedInu?
LinkedIn je imel v letu že več kot 740 milijonov uporabnikov, platforma zelo hitro raste in številka se premika proti 800 milijonov uporabnikov. V Sloveniji je bilo aprila 2021 registriranih 380.000 profilov, kar je 18 % prebivalstva Slovenije. Čeprav je LinkedIn za Facebookom drugo najpomembnejše B2B omrežje, je njegova prednost ta, da je na njem velika večina odločevalcev z veliko večjo nakupno močjo," izpostavlja Azra Mujkanović Češek (Madwise).
V Sloveniji je bilo aprila 2021 registriranih 380.000 profilov, kar je 18 % prebivalstva Slovenije. - Azra Mujkanović Češek (Madwise)
Začnite pri nastavitvah!
Izmerite svoj SSI (Social Selling Index): To je odlično sredstvo za spremljanje napredka pri dosegu in vpletenosti uporabnikov na vaše objave. Ta indeks je merilo, kako učinkovita je vaša osebnost naLinkedInu.
Izključite obvestila o spremembah na profilu: Uporabniki LinkedIna želijo dodano vrednost skozi vaše objave na profilu in ne skozi spremembe o vaših zaposlitvah, dopolnitvah izobrazbe … Teh posodobitev bo verjetno precej, zato izključite njihovo objavljanje in bodite prizanesljivi do svoje mreže.
Personalizirajte URL profil: Generičen URL ne izgleda profesionalno, poleg tega pa nas ovira tudi pri SEO optimizaciji, saj nas ljudje težje najdejo na iskalnikih.
Privatizacija profila: Če se pogosto sprehajate po profilih drugih uporabnikov, v nastavitvah vklopite anonimno brskanje, s katerim ostaline bodo vedeli, da ste obiskali njihov profil, po drugi strani pa tudi sami ne boste vedeli, kdo si ogleduje vašega. Če ste samo radovedni, bodite anonimni.
Uredite profil tudi za tiste, ki ne uporabljajo LinkedIna: Nastavite sekcije, ki jih lahko vidijo tudi tisti, ki ne uporabljajo tega omrežja. Naš profil mora biti takšen, da smo nanj ponosni, zato ni potrebe po tem, da karkoli skrivamo.
Kdaj je dobro razmisliti o tem, da začnemo plačevati za dodatne storitve omrežja LinkedIn?
V primerih, da opravljate funkcijo nekega, ki skrbi za ustvarjanje prodajnih sledi, išče talente ali skrbi za znamko podjetja na LinkedInu, takrat je dobro, da razmislimo tudi o plačljivi različici LinkedIna. Za osebno rabo pa je povsem dovolj brezplačna različica, če izkoristimo vse zmožnosti brezplačnega LinkedIna, lahko dosežemo ogromno.
Ali je bolje objavljati v angleščini ali v slovenščini?
To je stvar posameznika, objavljajte v tistem jeziku, ki vas najbolje predstavlja. Če imate v svoji mreži večinoma tujce, potem seveda bolje objavljati v angleščini.
Nasvet Azre Mujkanović Češek (Madwise): "Začnite pri nastavitvah, ne pri vašem opisu. Ta je najbolj pomemben, ni pa dobro izhodišče ustvarjanja profila. Začnite pri slikah in krajšem opisu pozicije in vaših delovnih nalog ter dosežkov, saj boste tako lažje prišli do spoznanja, kaj je potrebno zapisati v okvirček "o vas". Zelo pomembno je tudi, da določimo tri ključne kompetence, za katere želite, da vas priporočijo drugi uporabniki. Izberite tiste kompetence, ki so zares najbolj pomembne za vas in najbolje odražajo vaše sposobnosti in znanje."
Daljši vsebinski povzetek izobraževanja je za člane DMS na voljo v digitalni knjižnici.
Azra Mujkanović Češek je vodja oddelka za vsebino na digitalni agenciji Madwise. Kot tekstopiska in vsebinska strateginja je ustvarjala digitalne vsebine za več kot 30 blagovnih znamk iz najrazličnejših panog. Ko piše, pravi, da črke spreminja v številke. Njen fokus je namreč konverzijsko usmerjena vsebina, ki neposredno podpira zastavljene poslovne cilje in, predvsem, uporabnika na poti do nakupa.
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.