Največ pozornosti na področju Meta in Google oglaševanja bo Aljoša Todorovič (Madwise) v letu 2023 namenil avtomatizaciji, zasebnosti in atribuciji ter različnim pristopom k merjenju.

Prenesite DMS e-priročnik po izbiri in se prijavite na marketinške novice.

1. Avtomatizacija, AI in strojno učenje

Tako na Googlu kot na Facebooku smo priča vse večjemu primatu avtomatiziranih strategij ponujanja, je na DMS Taktiku dejal Aljoša Todorovič. Vse namreč temelji na algoritmih in podatkih, ki jih zbirata oziroma prejemata ti dve platformi prek kod za sledenje ter skušata za vas optimizirati kampanje.

Ob tem se pojavljajo novi tipi kampanj in oglasov, kot je na primer Performance Max. V Googlovem Iskalnem omrežju so od poletja na voljo le še responsive search ads tipi oglasov (starih ETA oglasov ni možno več ustvarjati ali urejati), na Facebooku pa ste se najverjetneje že srečali z Advantage+ shopping kampanjami. Hkrati se spreminja način postavljanja kampanj in ustvarjanja kreativ, kjer poteka proces konsolidacije. Aljoša Todorovič je dodal, da so nekatere od naštetih rešitev zagotovo novost, nekatere pa so se zgolj preimenovale, rebrandale (npr. CBO→ Advantage Campaign Budget), a v zadnjem času vse bolj prihajajo v ospredje.

Izjemen pomen dobiva sledenje posameznikom, zato je ključna ustrezno urejena analitična infrastruktura za kakovostno zbiranje podatkov, ki služijo optimizaciji kampanj.

Vse več bo tudi umetne inteligence, kot je ChatGPT in tudi temu se bo po besedah Aljoše Todoroviča treba prilagoditi. A opozarja, da naj bomo pri uporabi tovrstnih pomočnikov previdni, saj se je prostor na nek način že zasičil.

2. Zasebnost in atribucija

Zasebnost uporabnikov še nikoli ni bila tako zelo pomembna. V Sloveniji v veljavo stopa nov zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-2, vse manj bo dostopa do 3rd party podatkov, digitalno okolje postaja vse bolj cookieless. Ključno bo zbiranje lastnih informacij o uporabnikih in zadnji čas je za pripravo strategije, kako priti do teh podatkov znotraj okvirjev pravnih omejitev. Velik poudarek bo tudi na ustvarjanju leadov. Aljoša Todorovič opozarja, naj se na nove razmere začnemo pripravljati že danes, saj je na voljo vse manj časa.

V ospredje bodo prihajali koncepti modeliranja podatkov, absolutna atribucija pa ne bo več glavno merilo, saj bo pripisovanje zaslug posameznim kanalom za prodajo oz. konverzijo potekalo v svetu, kjer ima zasebnost primat, 3rd party podatki pa vse bolj okrnjeni.

3. Različni pristopi k merjenju

Zbrani podatki bodo bolj osredotočeni na pomembne dogodke, zato bodo morali za marketingaše v ospredje stopiti kakovostni podatki, ne pa kvantiteta. Manj bo osredotočenosti na vanity metrike, k čemur pa vas bo Google Analytics 4 tako ali tako nekako prisilil, je še dejal Aljoša Todorovič.

V DMS Labu si oglejte celoten posnetek Taktika, kjer se podrobneje dotaknemo Meta in Google oglaševanja.

Webinar je za člane DMS na voljo v digitalni knjižnici - v DMS Labu (klik na fotografijo vas vodi tja).
VČLANI SE

V DMS Labu si oglejte celoten posnetek Taktika, kjer se podrobneje dotaknemo Meta in Google oglaševanja. Izvedeli boste:

Meta oglaševanje:

  • Zakaj je pomemben ustrezno implementiran Pixel?
  • Kakšni tipi dogodkov (eventov) in konverzij obstajajo in kdaj jih uporabljati?
  • Kako testiramo delovanje Meta Pixla?
  • Zakaj Conversion API ni zamenjava za FB Pixel, za kaj se ga uporablja ter na kaj moramo biti pozorni na področju zasebnosti?
  • Kaj nam pove event match quality?
  • Na kakšne težave z atribucijo lahko naletimo, zakaj do njih pride in kako jih razrešiti?
  • Kaj nam povedo različni modeli za merjenje uspešnosti kampanje?
  • Kdaj uporabiti katero od bidding strategij?
  • Katere so novosti na področju Meta oglaševanja?
  • Kako deluje Advantage+ shopping kampanja?
  • Kako uporabiti scaling kampanje?
  • Kakšne tipe kreativ uporabiti v Meta oglaševanju?

Google oglaševanje:

  • Kakšna naj bo struktura Google search kampanj in kaj vpliva na strukturo Search oglasov?
  • Kaj so SKAG, STAG, SIAG in BMSB?
  • Kako nastaviti in optimizirati Responsive Search Ads?
  • Kaj so Performance Max kampanje in kateri so njihovi gradniki?
  • Kako optimizirati Performance Max kampanje?
  • Kaj so pomanjkljivosti Performance Max kampanj?

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam