NAJVEČJA
MARKETINŠKA SKUPNOST
V SLOVENIJI

DOBRODOŠLI V 2025

MARKETING JE MOČAN ZAVEZNIKE
PRI DOSEGANJU VAŠIH CILJEV

V Društvu za marketing Slovenije (DMS) smo na osnovi mnogih preverjenih izkušenj doma in v tujini prepričani, da je strokoven marketinški pristop tisti, ki ima odgovore za še tako zahtevne izzive na trgu. Zato vas toplo vabimo, da v 2025 postanete del močne marketinške skupnosti in si pri svojem delu pridobite močne zaveznike.

Članstvo v DMS je odločitev za boljšo konkurenčnost na trgu, torej za več znanja, za učinkovito strokovnost in za širitev obzorij. Ponuja vam priložnost, da se vi in vaša ekipa učite od najboljših, izmenjujete izkušnje s podobno mislečimi ter sodelujete pri razvoju in krepitvi tako svoje panoge kot tudi marketinške stroke.

IZBERITE SVOJ PAKET MARKETINŠKIH IZOBRAŽEVANJ

ZAKLADNICA ZNANJA

Prikaži vse

Novice

Prikaži vse

OBRAZI MARKETINGA

Dr. David Đukić (URI Soča)
Vsakič preberem koledar dogodkov, ker so vsi dogodki vsebinsko zelo dobro zasnovani. Všeč mi je, da se na dogodkih pokrivajo ozke teme, o katerih težko najdeš več informacij. Dogodki so interaktivni. Na plan lahko prideš s svojimi dilemami. Dogodki DMS so tudi odlična priložnost za mreženje in izmenjavo mnenj …
Jerneja Faletič (Triglav Skladi)
Članica Društva za marketing Slovenije sem že vrsto let zaradi skupnosti, ki jo imamo v društvu. Sem človek, ki mu je skupnost res pomembna. Pomembna se mi zdi povezovati in biti del nečesa večjega. Ravno to dobim z društvom. Da vidimo, da marketingaši nismo sami. Včasih smo v naših podjetjih nekoliko osamljeni v svojih izzivih in težavah, potem pa prideš sem in se pogovarjaš z drugimi marketingaši in ugotoviš, da si delimo iste probleme in izzive in včasih iste zmage. To je zelo lep občutek in zato sem rada članica.
Jože Šulman (Innovatif)
DMS je super platforma za širjenje znanja. Obdeluje relevantne in sodobne teme. Teme so relevantne tako za tiste, ki šele začenjajo v tej branži, kot za tiste, ki so že dlje časa v njej. Tukaj smo, da si izmenjujemo znanje, in to res cenim.