B2B konferenca je nastala zaradi opažanja pomanjkanja debate in razprave o B2B segmentu v slovenski strokovni javnosti. B2B konferenca je prostor, kjer se srečajo marketingaši, prodajniki, razvojniki, dobavitelji, partnerji, direktorji in lastniki podjetij – različni sogovorniki z isto željo, spoznati aktualne trende v B2B prostoru in poiskati priložnosti za nadaljnjo rast podjetij. Na konferenci predstavimo konkretne primere različnih aktivnosti v B2B okolju, ki prinašajo odlične rezultate. Konferenco poleg visokega nivoja strokovnosti odlikuje tudi sproščeno kolegialno vzdušje, v katerem se izmenjujejo mnenja in nasveti, ustvarjajo poslovne vezi in partnerstva … Prva B2B konferenca je bila izpeljana v oktobru 2017 in poteka v Klubu Cankarjevega doma v Ljubljani. V letu 2018 je število udeležencev naraslo na 130.
Letos pripravljamo že šesto B2B konferenco, ki jo namenjamo ambicioznim - tistim, ki vedo, da so za uresničitev ambicije potrebni pogum, znanje in strateško načrtovana akcija. Na konferenci bomo zato predstavili primere in dobre prakse podjetij, ki so bila dovolj pogumna, da so prebila postavljene okvire in s svojimi idejami in inovativnostjo na svoji poti zgradila zgodbo o uspehu. Za takšne zgodbe o uspehu pa je potrebno tudi znanje, izpopolnjevanje, poznavanje novosti in trendov na vaših področjih. Na B2B konferenci se bomo skupaj opremili z znanjem, ki nam bo v veliko pomoč pri našem delu.
Znani pa so tudi že prvi govorci: Matjaž Grm (Greenline Yachts), Nuša Pavlinjek (Roto Group), Marko Thaler (Airnamics), Miha Kofjač (Polka Dot Cycling), Polona Krenker (Makom), Aleš Ugovšek (M Sora), Katarina Palčič (Caleffi Hidrotermika d.o.o.), Peter Mesarec (SEOS.SI), Mihaela Leskovec (TSmedia, d.o.o.), Iztok Komovec (MojeDelo.com), Mitja Jereb (PM, Poslovni mediji) in Sergej Žlahtič (Tronog).