Zadnji dve leti sta bili prelomni za vse, predvsem pa za B2B marketing. Zgodila se je cela vrsta sprememb, ki si jih še nekaj let nazaj nismo mogli niti predstavljati. Nakupna pot v tej zahtevni panogi se je premaknila še bolj (ali popolnoma) na splet in morali smo se naučiti številnih novih orodij ter jih vpeljati v marketinške in prodajne procese. Bistveno manj potujemo, bistveno manj se srečujemo, prodajamo na spletu – v B2B svetu smo se srečali s čisto novimi izzivi. Tako novimi, da jih je morda že težko opredeliti.
Ker želimo v B2B središču obravnavati tematike in vprašanja, ki bodo pomagala našim članom, smo se odločili nameniti prvo srečanja v 2022 prav temu – pogovoru, kaj so danes pereče teme v B2B okolju. So ostale "klasične" ali jih je v novi realnosti potrebno prevetriti?
O teh in mnogih drugih vprašanjih bo Lea Lipovšek, Microsoft, razpravljala z Marušo Grah, Mobik, in Alešem Udirjem, Iskratel. Pa ne samo z njima! Vabljeni ste, da že pred dogodkom delite svoje mnenje, opažanja, znanje in izkušnje, še posebej pa vas k proaktivnemu vključevanju v pogovor vabimo na srečanju v živo. Skupaj bomo postavili temelje za pogovore, tematike in druženje B2B središča v 2022.
B2B središče je bilo oblikovano z namenom poglobitve znanj s področja B2B marketinga in z namenom izmenjevanja izkušenj. Prek različnih formatov predstavljamo dobre prakse, ki jih živijo podjetja na medorganizacijskih trgih, izmenjujemo izkušnje, predstavljamo novosti, člani lahko pridobivajo koristne informacije in znanja, se povezujejo …
Srečanja B2B središča so predavanja, na katerih se posvetimo določeni temi, trendu, orodju, aktivnosti iz B2B sveta. Na srečanja B2B središča povabimo goste iz uspešnih domačih in tujih B2B podjetji, ki predstavijo določeno aktivnost, orodje, znanje, ki je njihovem podjetju pomagalo pri nadaljnji rasti.
Osrednji dogodek B2B središča je vsakoletna B2B konferenca, ki je postala zaželen strokovni dogodek vsake jeseni. Na konferenci govorimo o najboljših poslovnih praksah v slovenskih in tujih B2B podjetjih.
Vse aktivnosti B2B središča so namenjene vsem članom DMS, ne glede na panogo, v kateri delujejo. Želimo si ustvariti aktivno skupnost, ki razpravlja o aktualnih vsebinah in sledi trendom, zato vas vabimo, da se tudi sami vključite in soustvarjate aktivnosti B2B središča.