Nagrada marketinška odličnost leta je priznanje marketinško usmerjenim podjetjem oz. organizacijam, ki s (sodobnimi) marketinškimi pristopi in s prepletanjem različnih poslovnih funkcij znotraj podjetja udejanjajo marketinško poslanstvo v svoje vsakodnevno poslovanje in celostno strategijo. Nagrada je namenjena celotnemu podjetju, ki je s svojo marketinško usmerjenostjo, miselnostjo in pristopi vzor celotni marketinški oziroma poslovni skupnosti. Med 2.000 najuspešnejšimi slovenskimi podjetji (seznam pripravimo v sodelovanju s podjetjem Bisnode na podlagi modificiranega BSX indeksa) je prvostopenjska komisija prepoznala 150 najboljših podjetij, ki še posebej izstopajo po uspešnih poslovnih rezultatih in izkazani rasti.
Za vsa podjetja, ki se bodo lotila pisanja prijave za nagrado marketinška odličnost in podrobno prikazala marketinško odličnost svojega podjetja, bomo letos prvič pripravili DELAVNICO, na kateri bomo predstavili postopek izbora nagrade in odgovorili na vprašanja o sami pripravi prijave.
Na dogodku bosta z vami dr. Mitja Pirc, predsednik DMS in direktor poslovnih strategij v podjetju Deloitte In Aleksandra Kregar, direktorica korporativne strategije v podjetju Atlantic Grupa. Mitja Pirc je kot predsednik komisije že več let vpet v izbor najboljših podjetij. Predstavil bo pomen nagrade in pojasnil, kaj komisija še posebej podrobno ocenjuje. Aleksandra Kregar pa bo iz prve roke predstavila, kaj pomeni marketinška odličnost v podjetju Droga Kolinska / Atlantic Grupa in kako se sploh lotiti prijave. Čaka vas paket koristnih nasvetov, ki bodo močno olajšali postopek prijave.
V drugem delu delavnice bo svoje izkušnje predstavila Aleksandra Kregar, direktorica korporativne strategije v podjetju Atlantic Grupa, ki je lansko leto pripravila zmagovalno prijavo za Drogo Kolinsko d.d., prejemnico velike nagrade marketinška odličnost 2018. Gostja bo predstavila organizacijo marketinga v podjetju ter razkrila svoj pogled na stroko - kakšen naj bi bil marketing, kakšna je njegova vloga in kateri so ključni stebri, na katerih stoji organizacija marketinga. Marketinška strokovnjakinja bo pojasnila tudi, kako so se lotili prijave za nagrado marketinška odličnost, koliko časa in vložka je potrebnega za dobro prijavo ter katere podatke potrebujemo.
Število mest je omejeno in velja po načelu hitrih prijav, prednost pa imajo predstavniki tistih podjetij, ki se bodo prijavila v izbor za letošnjo nagrado marketinška odličnost.