Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Marketinška odličnost ni namenjena le nagrajevanju najboljših v stroki, temveč tudi širjenju znanja in primerov dobrih praks.
Zato napovedujemo poletno serijo Jutranjih vpogledov, kamor bomo povabili letošnje prejemnike nagrad Marketinške odličnosti. Za pogovor pa se dogovarjamo tudi s člani strokovne komisije.
Vsem povabljenim bomo postavili čim več aktualnih strokovnih vprašanj in jih prosili, da z vami podelijo svoja znanja in izkušnje, ki so del nagrajenih projektov. Prepričani smo, da bomo slišali veliko koristnega.
Zato se nam pridružite in ne zamudite priložnosti za dragocene vpoglede najboljših na letošnjem državnem prvenstvu.
Zaradi poletnih oddihov je vrstni red spoznavanja zmagovalcev prilagojen. Začenjamo z vpogledi zmagovalcev v drugi kategoriji.
Kako se lotevajo marketinških projektov, kakšne cilje zasledujejo, kakšne podpore vodstva so deležni, kako merijo učinke, se bomo v prvi epizodi Jutranjih vpogledov v odličnost pogovarjali s Klavdijo Vidic, direktorico marketinga in razvoja v Atlantic Grupi, SBU Donat. Letos so nagrado Marketinška odličnost prejeli za projekt Poskrbite za svojo prebavo. Poskrbite zase. Kako blagovna znamka Donat trajnost vključuje v celostno poslovanje.
Udeležba na jutranjih vpogledih prinaša 5 točk za DMS certifikat znanja.