Marketinška odličnost ni namenjena le nagrajevanju najboljših v stroki, temveč tudi širjenju znanja in primerov dobrih praks.
Na poletne serije Jutranjih vpogledov bomo povabili letošnje prejemnike nagrad Marketinške odličnosti. Za pogovor pa se dogovarjamo tudi s člani strokovne komisije. Vsem povabljenim bomo postavili čim več aktualnih strokovnih vprašanj in jih prosili, da z vami podelijo svoja znanja in izkušnje, ki so del nagrajenih projektov. Prepričani smo, da bomo slišali veliko koristnega. Zaradi poletnih oddihov je vrstni red spoznavanja zmagovalcev prilagojen.
Zato se nam pridružite in ne zamudite priložnosti za dragocene vpoglede najboljših na letošnjem državnem prvenstvu.
V četrti epizodi bo z nami Andrej Krajner, direktor komuniciranja v NLB Skupini. NLB je zmagovalec v kategoriji Odličnost marketinške strategije s prijavo Odličnost upravljanja blagovne znamke NLB, ki je komisijo prepričala z odlično postavljeno dolgoročno marketinško strategijo, pri kateri je jasno viden razvoj in krepitev vloge marketinga.
Udeležba na jutranjih vpogledih prinaša 5 točk za DMS certifikat znanja.