Marketinška odličnost ni namenjena le nagrajevanju najboljših v stroki, temveč tudi širjenju znanja in primerov dobrih praks.
Na poletne serije Jutranjih vpogledov bomo povabili letošnje prejemnike nagrad Marketinške odličnosti. Za pogovor pa se dogovarjamo tudi s člani strokovne komisije. Vsem povabljenim bomo postavili čim več aktualnih strokovnih vprašanj in jih prosili, da z vami podelijo svoja znanja in izkušnje, ki so del nagrajenih projektov. Prepričani smo, da bomo slišali veliko koristnega. Zaradi poletnih oddihov je vrstni red spoznavanja zmagovalcev prilagojen.
Zato se nam pridružite in ne zamudite priložnosti za dragocene vpoglede najboljših na letošnjem državnem prvenstvu.
V drugi epizodi bomo gostili prejemnike velike nagrade Marketinška odličnost 2024 - Petrol d. d., Ljubljana. Naziv državnega prvaka v marketingu so si prislužili predvsem zaradi dolgoročne usmerjenosti podjetja v uporabnika, kjer pa ima pri vseh predstavljenih aktivnostih marketing vlogo gonilne sile. Več o tem nam bo zaupala Mojca Avšič, direktorica Marketinga in upravljanja uporabniške izkušnje.
Udeležba na jutranjih vpogledih prinaša 5 točk za DMS certifikat znanja.