Marketinška odličnost ni namenjena le nagrajevanju najboljših v stroki, temveč tudi širjenju znanja in primerov dobrih praks.
Na poletne serije Jutranjih vpogledov bomo povabili letošnje prejemnike nagrad Marketinške odličnosti. Za pogovor pa se dogovarjamo tudi s člani strokovne komisije. Vsem povabljenim bomo postavili čim več aktualnih strokovnih vprašanj in jih prosili, da z vami podelijo svoja znanja in izkušnje, ki so del nagrajenih projektov. Prepričani smo, da bomo slišali veliko koristnega. Zaradi poletnih oddihov je vrstni red spoznavanja zmagovalcev prilagojen.
Zato se nam pridružite in ne zamudite priložnosti za dragocene vpoglede najboljših na letošnjem državnem prvenstvu.
V peti epizodi bomo gostili Melanjo Korošec, direktorica strateškega marketinga in inovacij pri podjetju Marles. Na letošnjem državnem tekmovanju v marketingu si je Marles s projektom Celovita strateška revitalizacija blagovne znamke Marles prislužil posebno nagrado Marketinška odličnost za največji preboj. Strokovna komisija je izredno nagrado podelila zaradi izjemnega prikaza, kakšno razliko lahko v podjetju naredi marketing, če le ima dovolj veliko vlogo, in preporoda, ki ga je marketinška strategija prinesla znamki.
Udeležba na jutranjih vpogledih prinaša 5 točk za DMS certifikat znanja.