Program

Izobraževanje
▪ Brezplačno za člane DMS in prijavljene na B2B konferenco 2024.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 €.

Za ogrevanje pred B2B konferenco, ki se bo odvijala 9. oktobra v Ljubljani, bomo poskrbeli z dogodkom B2B središča, na katerem bomo predstavili primer celovite prenove identitete podjetja, v katerem je imel marketing ključno vlogo.

V petih mesecih do celovite prenove identitete podjetja

Celovita prenova identitete podjetja, ki prinaša tudi ukinitev dveh prepoznavnih znamk, na trgu prisotnih že več kot 75 let, v petih mesecih in s šestimi sodelavci se zdi kot misija nemogoče. A marketinški ekipi v podjetju Kontron pod vodstvom direktorice sektorja marketinga in korporativnega komuniciranja, Urše Dernovšek, je to uspelo. Njihov recept za uspeh so dobra priprava, jasni cilji, pametna delitev odgovornosti v obsežnem projektu in odlična izvedba. Rezultat pa je bil optimizirana spletna stran, nove predloge za poslovanje, učinkovita razpršitev informacij do vseh identificiranih ciljnih skupin v 55 državah sveta ter tudi med zaposlene. Aktivnosti so podpirale glavne poslovne cilje, to so minimalen odliv kadra, celostno informirana javnost, ohranitev zadovoljstva in zaupanja kupcev, rast prometa in prodor na nove trge.

Izvedba celotnega projekta prenove identitete je prepričala tudi strokovno komisijo, ki je izbirala najboljše projekte nagrade Marketinška odličnost. Komisija je projekt, v katerem je marketing igral ključno vlogo in v okviru katerega je ekipa spremembo izkoristila tudi za poenotenje svojih vrst, izčiščenje blagovne znamke ter še uspešnejši nastop na zahtevnem B2B trgu, je uvrstila med letošnje finaliste.

Kako jim je vse to uspelo v tako kratkem času, bo vodja B2B središča, Maruša Grah, izvedela iz prve roke, saj bosta njeni gostji Urša Dernovšek, direktorica sektorja Marketing in korporativno komuniciranje ter strokovnjakinja za korporativno komuniciranje Anita Volčanjšek. Kontron je bil eden od finalistov nagrade Marketinška odličnost 2024.

Vabljeni na dogodek B2B središča, ki bo v četrtek, 12. septembra, ob 17. uri v Triglav Labu (Dunajska cesta 20).

Pogovor bo posebej zanimiv za vse, ki ste vpeti v marketing v vašem B2B podjetju, pa tudi za vse tiste, ki vas zanima, kako hitro in učinkovito izpeljati marketinški projekt z majhno ekipo, a opaznimi rezultati.

POMEMBNO: Dogodka se brezplačno lahko udeležite tudi vsi tisti, ki se boste prijavili na B2B konferenco. Ta bo 9. oktobra v Ljubljani.

Z udeležbo si zagotovite 10 točk za DMS certifikat znanja.

Pridružite se nam na B2B središču v četrtek, 12. septembra, ob 17. uri v Triglav Labu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam