Prepričajte strokovno komisijo za podelitev nagrad Marketinška odličnost z vašo popolno prijavo. Pridružite se nam na spletni delavnici, na kateri bomo razkrili vse pomembne podrobnosti zmagovalne prijave na državno prvenstvo v marketingu.
Na delavnici boste izvedeli:
Kako strateško pristopiti k pisanju prijave: Razkrili bomo, kako izpostaviti ključne elemente vašega projekta
Na kaj morate biti še posebej pozorni pri pisanju prijave
Kako v prijavi izpostavili marketinško miselnost celotnega podjetja
Kakšne podatke je treba pridobiti
Najpogostejše napake in kako se jim izogniti: Poudarili bomo pasti in pogoste zagate pri pisanju prijav ter kako jih uspešno obvladati.
Predstavitev kriterijev, na katere bo strokovna komisija pozorna
Iz prve roke: Izkušnje in nasveti preteklih nagrajencev ter vpogled v to, kaj resnično šteje pri ocenjevanju.
Z vami bodo Petra Čadež, predsednica strokovne komisije, Mojca Avšič, članica komisije, in Tanja Kavran.
Delavnica bo potekala v sredo, 17. aprila, ob 13. uri na Zoomu. Prijava je za vse BREZPLAČNA.
Komu je delavnica namenjena?
Vsem tistim, ki se nameravate lotiti prijave za nagrado Marketinška odličnost, pa tudi vsem, ki o tem razmišljate. Deležni boste znanja in nasvetov lanskih zmagovalcev in članic strokovne komisije iz prve roke. Hkrati boste imeli možnost tudi sami zastaviti vprašanja.
Ste že pripravljeni za prvenstvo v marketingu? Izpolnite PRIJAVNICO in jo oddajte do 9. maja 2024.
Več o Marketinški odličnosti si lahko preberete TUKAJ.
Direktorica marketinga in uporabniške izkušnje, Petrol
Mojca Avšič je direktorica marketinga, uporabniške izkušnje in digitalnih kanalov v družbi Petrol. Pred prihodom k Petrolu je Mojca Avšič od avgusta 2019 skrbela za strateški marketing NLB Skupine. Svojo kariero je začela v Mercatorju, kjer je med drugim med drugim delovala kot izvršna direktorica za marketing in razvoj na ravni skupine. V Drogi Kolinski (del Atlantic Grupe) je vodila področje raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju Delikatesni namazi . Svojo poklicno pot je nato nadaljevala kot direktorica marketinga za množični trg v Telekomu Slovenije.
Mojca je ciljno naravnana k doseganju konkretnih rezultatov, zna združiti potencial številnih sodelavk in sodelavcev in jih motivirati, saj ima neustavljivo energijo, strokovno znanje in vizijo. Bila je članica Organizacijskega odbora SOF ter predsednica Effie Slovenija 2016. Dva zaporedna mandata je bila članica UO združenja oglaševalcev, ki ga je kot predsednica v letih 2020/2021 tudi vodila. Bila je tudi članica upravnega odbora SOZ v mandatu 2014/2017. Društvo za marketing Slovenije ji je leta 2011 podelilo naziv marketinške direktorice leta.
Petra Čadež
Direktorica marketinga, SPP delikatesni namazi, Atlantic Droga Kolinska d.o.o.
Petra Čadež ima več kot 25 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Svojo poslovno pot je začela v agencijskem svetu, najprej v študentskih letih na agenciji Pristop in kasneje na agenciji Formitas BBDO. Konec leta 2000 je postala vodja službe za tržno komuniciranje na Si.mobilu, ki jo je vodila do sredine leta 2004. Od leta 2004 do konca leta 2016 jo je poslovna pot vodila do raznih mednarodnih izzivov na direktorskih pozicijah znotraj skupine Telekom Avstrija.
Leto 2017 je začela kot samostojna svetovalka za strateško upravljanje z blagovnimi znamkami, ob koncu leta pa je prevzela funkcijo direktorice marketinga v Drogi Kolinski / Atlanic Grupi. V svoji karieri je s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABCGold Quill in kar nekaj nagrad Effie. V letu 2020 je prevzela mesto predsednice upravnega odbora Društva za marketing Slovenije.
Tanja Kavran
Tanja Kavran je izvršna direktorica Društva za marketing Slovenije, s 25-letnimi izkušnjami v marketingu. Diplomirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani na smeri trženje. Svojo pot je že kot študentka začela v tržnih raziskavah, najprej v Studiu marketing, pozneje v podjetju Gral-Iteo. Poslovno pot je nadaljevala kot vodja marketinga v podjetju Unichem in se za tem posvetila samostojnim projektom. Od leta 2006 vodi Društvo za marketing Slovenije, z ambicioznim ciljem, da bo CMO funkcija prisotna v 40 % uspešnih slovenskih podjetij. Kot aktivna članica Združenja Manager Slovenije in članica Sveta Gazela prispeva k razumevanju vloge marketinga kot gonila rasti.
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.