Eden bolj pogostih izrazov, ki se v zadnjem času pojavlja v kripto svetu, je zagotovo NFT (ang. non-fungible token oz. nezamenljiv žeton) in v tokratnem marketinškem pogovoru se bomo posvetili temu novemu trendu - lastništvu digitalne lastnine. Raziskovali bomo praktični vidik NFT-jev in zakaj je to trend, ki mora zanimati tudi marketing.
Kar nekaj primerov izdaje NFT-jev imamo tudi že v Sloveniji, letos se je v projekt podala tudi Smučarska zveza Slovenije in ob planiškem tekmovanju izdala NFT-je z ilustracijami tekmovalcev ter jih ponudila na dražbi. Za najvišji znesek, 5.000 tethrov (cca 4.500 eur) je bil prodan NFT z ilustracijo Japonca Kobayashija. Več o projektu, kaj ta prinaša in zakaj so se zanj odločili, bo povedal Jožko Križan (član organizacijskega komiteja Planica in pobudnik projekta).
Svoje izkušnje o poslovanju v svetu veriženja blokov bo z nami delil Mark Kalin, manager in podjetnik, ki spremlja svetovne trende in jih včasih celo prehiteva. Je soustanovitelj in direktor podjetja FitBeat, ki je tudi samo izdalo svoj kriptokovanec.
Da ima svoje NFT-je lahko tudi prehrambena blagovna znamka, so spoznali v Atlantic Grupi, kjer so pred kratkim izdali kolekcijo Argetinih NFT-jev. Kdo so bili tisti, ki so se potegovali za brezplačne Argetine NFT-je, kakšne komunikacijske učinke so dosegli in kakšni so načrti za v prihodnje, nam bo predstavila Živa Deu, vodja strateškega digitalnega komuniciranja za delikatesne namaze pri Atlantic Grupi.