Člani Kluba so imeli priložnost spoznati delovanje podjetja, ki s svojimi inovacijami soustvarja prihodnost digitalne oglaševalske industrije. V ljubljanskih prostorih Celtre so lahko izkusili utrip globalnega pionirja, ki združuje kreativnost in tehnologijo. Uroš Cvetko, operativni direktor (COO) Celtre in dolgoletni "prijatelj" DMS, je predstavil poslovno vizijo podjetja, razvoj ključnih produktov in vpliv, ki ga ima Celtra na oglaševalsko industrijo.
Celtra, ki deluje iz Ljubljane, Londona in New Yorka, zaposluje več kot 200 strokovnjakov, ki razvijajo dve ključni tehnološki rešitvi. Prvi produkt, usmerjen v ustvarjanje premium oglasov (premium ad creation), medijem in oglaševalskim mrežam omogoča obogatitev in diferenciacijo oglaševalske ponudbe. S pomočjo Celtre lahko mediji svoj oglasni prostor izrabijo za bolj kreativne in personalizirane rešitve, ki zajemajo različne oblike interakcij ter prilagoditve glede na lokacijo, čas in personalizacijo. Ta produkt uporabljajo ugledni mediji, kot so CNN, BBC, Conte Nast, WebMD, Mail Online ter NBCU.
Drugi ključni produkt podjetja je usmerjen v avtomatizacijo kreativ (creative automation), kjer Celtra razvija napredne rešitve za večkanalni (omnichannel) pristop. Z njim so naredili premik od produkcije premium oglasov po meri k optimizaciji in avtomatizaciji produkcije. Strankam, kot so Spotify, Wolt, Lyft in Nike, omogoča hitro, enostavno in stroškovno učinkovito prilagoditev kreativ za različne trge, formate in jezike. Celtra pri tem sledi načelu "brand first", kar pomeni, da je zaščita in varnost blagovnih znamk vedno na prvem mestu. Ta paradni produkt (hero product), ki ga stalno nadgrajujejo z generativno umetno inteligenco in prediktivno analitiko, pomaga pri orkestraciji kreativne optimizacije ter bistveno skrajša čas in stroške produkcije.
Podjetje Celtra je leta 2006 začelo kot pionir v oglaševalski tehnologiji, ko na trgu praktično ni bilo konkurence. Danes je situacija drugačna, vendar Cvetko poudarja, da konkurenco vidijo kot priložnost za skupni razvoj segmenta, ki je še vedno relativno majhen. Podjetje se vse bolj usmerja v razvoj tehnologij za performance marketing, kjer z uporabo umetne inteligence optimizirajo učinkovitost kreativ v digitalnem oglaševanju.
Zaposleni, ki so sodelovali na dogodku, so predstavili, zakaj je Celtra za njih privlačen delodajalec. Med razlogi so izpostavili priložnost za osebni in strokovni razvoj, reševanje globalnih izzivov s pionirskimi tehnološkimi rešitvami ter motivacijsko in profesionalno delovno okolje, ki spodbuja sodelovanje in medsebojno spoštovanje. Delo v Celtri nikoli ni monotono, saj dinamika vsakodnevnih izzivov zaposlenim zagotavlja, da jim nikoli ni dolgčas. Multikulturno delovno okolje in poudarek na prijaznem odnosu do zaposlenih sta dodatna razloga, zakaj se ljudje radi pridružijo Celtri.
Celtra se ne osredotoča zgolj na tehnološko odličnost, temveč tudi na širjenje svojih rešitev v nove segmente. Njihov zadnji razvojni poudarek je na orodjih, ki ne služijo le branding kampanjam, temveč tudi optimizaciji kreativ za performance marketing. S pomočjo umetne inteligence razvijajo orodja za napredno analitiko in orkestracijo kreativnih kampanj, ki omogočajo hitrejši time-to-market, stroškovno optimizacijo in večjo učinkovitost oglaševalskih aktivnosti. Skupno vodilo vseh Celtrinih rešitev pa ostaja kreativa kot glavno vodilo oglaševalske učinkovitosti, kar odraža tudi njihov moto "Enabling creativity".
Celtra je izvrsten primer uspeha na področju ad-tech industrije, kjer inovacije in tehnološka dovršenost redefinirajo način, kako blagovne znamke komunicirajo s svojimi občinstvi. Srečanje v Celtri je bilo eno izmed številnih dogodkov Kluba marketinških direktorjev DMS, kjer člani skozi obisk uspešnih podjetij pridobivajo nova znanja in spoznavajo navdihujoče zgodbe. Klub je prostor, kjer se združujejo najuglednejši slovenski marketinški strokovnjaki, ki vodijo oddelke za marketing in upravljajo z vsemi elementi trženjskega spleta (4P). Poleg pridobivanja znanja pa so dogodki Kluba tudi odlična priložnost za mreženje in prijetno druženje.
Člani Kluba marketinških direktorjev so najpomembnejši strokovnjaki slovenskega marketinga, ki v svojih podjetjih skrbijo za strateški marketing in so vodstvu podjetja pomemben sogovornik pri vseh strateških odločitvah. Biti marketinška direktorica ali direktor je profesionalni izziv in priložnost, ki ga dobijo samo najboljši v stroki. Ta naziv prinaša s seboj veliko izzivov in odgovornosti, glede na to, da mora biti marketing v podjetju tisti, ki je gonilo rasti.
V Klubu marketinških direktorjev se člani srečujejo v ekskluzivnem in zaupnem krogu kolegov, kjer se med seboj strokovno in iskreno pogovarjajo, izmenjujejo izkušnje, se podpirajo in skupaj osvajajo nova znanja. Moč Kluba marketinških direktorjev je tudi moč vsakega člana posebej in kot skupina zastopajo našo stroko.
Zakaj je po mnenju Rinalde Klemenčič pomembno srečevanje in sodelovanje v Klubu marketinških direktorjev? »Mreženje in delitev podobnih izzivov ter izkušenj v marketinški stroki, kjer smo drug drugemu lahko samo v nesebično pomoč, šteje najmanj toliko kot izkušnje in vso strokovno znanje tega sveta.«
Lara Berlec, vodja oddelka Korporativno komuniciranje v OTP banki: »Z veseljem se udeležujem srečanj v organizaciji Društva za marketing Slovenije, saj vedno znova ponudijo aktualne vsebine in goste ter nam tako pomagajo spremljati najnovejše trende in inovacije.«