V Društvu za marketing sledimo trendom in sodobnemu (digitalnemu) načinu življenja, zato za naše člane pripravljamo tudi brezplačne webinarje, ki si jih lahko ogledate kadarkoli in kjerkoli.
Na prvem smo se pogovarjali prav o tej temi: kako načrtovati in izvajati webinarje. Ti so pomembno orodje vsebinskega in vhodnega (inbound) marketinga, ki ga podjetja, še posebej B2B, s pridom uporabljajo za izobraževanje, gradnjo blagovne znamke in kot orodje za ustvarjanje leadov.
Raziskava podjetja ON24 je pokazala, da si kar 35 % udeležencev webinarjev ogleda posnetek webinarja.
Ali ste vedeli, da:
pri brezplačnih webinarjih ni nenavadno, da se jih udeleži samo 40 % registriranih udeležencev, zato vedno poudarimo, da registrirani udeleženci prejmejo tudi povezavo na posnetek.
lahko med izvedbo webinarja izvajate ankete, da spodbudite interaktivnost udeležencev,
obstaja precej različnih platform za tehnično izvedbo webinarjev, med najbolj pogostimi sta GoToWebinar in Zoom, ki ga uporabljamo tudi mi.
Temo nam je predstavila Jasna Suhadolc (Virtua PR), ki ima bogate izkušnje z domačimi in tujimi naročniki na področju produkcije in izvedbe webinarjev.
Na enournem webinarju ste izvedeli:
kako vam izvedba webinarjev lahko pomaga pri ustvarjanju novih leadov,
kako načrtovati webinar in njegovo promocijo,
kakšna znanja potrebuje ekipa in katera orodja uporabiti,
praktične napotke glede izvedbe webinarja in pogoste napake, ki se jim lahko izognemo,
predavateljici pa boste lahko zastavili tudi vprašanja.
Če želite pogledati posnetek webinarja, se lahko prijavite za ogled posnetka.
Jasna Suhadolc je ustanoviteljica in direktorica agencije Actuado ter strokovnjakinja za digitalni marketing z več kot 20-letnimi izkušnjami. Sodeluje z domačimi in tujimi naročniki pri implementaciji CRM platform, strategijah inbound marketinga in prodaje ter svetuje, izobražuje in predava. Njena agencija je HubSpot Platinum Agency Partner in Vidyard Video Selling Partner.
Jasna je avtorica knjige Nove priložnosti e-komuniciranja ter pogosto vabljena predavateljica na konferencah (Dunaj, London, Kopenhagen, New Orleans, Bahrain, Bruselj, Vilna, Talin). Je članica strokovnih žirij kot npr. za nagrade Gold Quill. Več let je bila članica upravnih odborov Društva za marketing Slovenije (DMS) in Mednarodnega združenja poslovnih komunikatorjev IABC EMENA.
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.