Program

Dogodek

Udeležba na sejmih, tako lokalnih kot mednarodnih, je izjemno pomemben del marketinških in prodajnih aktivnosti vsakega B2B podjetja. Na feburarskem srečanju B2B središča bomo ugotavljali, kako jih delati bolje kot včeraj in kako sejme umestiti v poslovno strategijo, ki zagotavlja rast podjetja. Z nami bosta Aleš Udir, direktor marketinga v podjetju Iskratel, ter Julija Maček, direktorica podjetja 3D Art.

V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 18. marca, ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana C).
Skupaj bomo odgovorili na vprašanja:
  • Katere aktivnosti obsega priprava na sejem? Na kaj bi morali biti posebej pozorni?
  • Koliko časa traja, da se učinkovito pripravimo?
  • Kako poskrbeti, da smo na samem dogodku kar najbolj učinkoviti?
  • Na kaj ne smemo pozabiti po sejemski aktivnosti?
  • Kakšni so realni cilji za sejemski nastop? Od česa so odvisni? Kako jih postavimo?
  • O kakšnih proračunih se pogovarjamo?
  • S kakšnimi izzivi se sooča marketing ob pripravi na sejem in kaj pričakuje od svetovalnega partnerja?
  • Kako merimo uspešnost sejma?
  • Tudi tokrat ste vabljeni, da gostom zastavite konkretna vprašanja, ki vas o tej temi zanimajo.

Naša gosta nam bosta omogočila, da vprašanja osvetlimo tako z vidika udeleženca na sejmu kot z vidika podjetja, ki pomaga pripraviti vrhunsko predstavitev. Vabljeni!

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam