Doseganje uspeha v B2B podjetjih je postalo težje in bolj zapleteno. Se sprašujete, kako doseči rast dodane vrednosti v podjetju? Za kakšno vrednost so današnji kupci sploh pripravljeni plačati? Kako v njihov prid – ne le v svoj – uporabiti sodobne tehnologije?
Vsa ta vprašanja so tesno povezana s strateškim marketingom, s katerim se bomo ukvarjali na naslednjem srečanju B2B središča. Imeli bomo dva gosta, z nami bosta dr. Amadea Dobovišek, ustanoviteljica in direktorica svetovalnega podjetja Publi Una, in Matej Košmrlj, direktor izboljšav v tehničnih oddelkih za uspeh strank, Loftware.
Dr. Amadea Dobovišek nam bo najprej predstavila sodobno marketinško paradigmo in kako ta določa predpogoje za načrtovanje uspešnih marketinških strategij in novih poslovnih modelov. Iz perspektive 7 P-jev nam bo v nadaljevanju pokazala, kako je moč ustvariti in posredovati kupcem več vrednosti ter kakšno vlogo imajo posamezne poslovne funkcije pri tem, v prvi vrsti marketing in prodaja. Svoja razmišljanja je pred dogodkom z nami delila v intervjuju.
V nadaljevanju bo Lea Lipovšek, Microsoft, z Matejem Košmrljem razpravljala o strateški poziciji marketinga, vlogi marketinga pri razvoju podjetja in vlogi CEO pri pozicioniranju marketinga.
Na srečanju v živo vas vabimo k proaktivnemu vključevanju v pogovor. Mnenje, opažanje ali vprašanje na strateško vlogo marketinga v B2B podjetjih lahko pošljete tudi pred dogodkom na naš e-naslov. Glavni namen B2B središča je namreč obravnavati tematike in vprašanja, ki bodo pomagala našim članom.