Umetna inteligenca je tista beseda, ki se ji tudi v marketinških krogih v zadnjih mesecih ni mogoče izogniti. Na aprilskem Članskem meetupu bomo tako razmišljali o uporabni vrednosti umetne inteligence. Naši gostje bodo Bojan Cestnik (Temida), Blaž Zupan (Fakulteta za računalništvo in informatiko, UL), Matjaž Možina (2Mobile) in Luka Andrejak (iPROM). Predstavili bodo svoje poglede na uporabnost umetne inteligence z vidika marketinga pa tudi poslovanja in življenja na splošno.
Dogodek bo z uvodnim razmišljanjem o AI odprl Bojan Cestnik (Temida). Predstavil nam bo svoje videnje o področjih, kjer je AI že "blestel", kaj so bili padci in kje lahko v prihodnje pričakujemo še dodatno uveljavitev ter napredek (tako v poslovnem kot vsakdanjem življenju).
Luka Andrejak se bo osredotočil na praktične vidike uporabe umetne inteligence v digitalnem oglaševanju in izpostavil, kaj moramo o tem vedeti marketingaši. Naj gre za vpliv na strošek zakupa, boljše targetiranje uporabnikom, morebitno uporabo AI za boljšo personalizacijo digitalnega komuniciranja ali spremembe naših pričakovanj do agencij, skušali bomo najti odgovore na vsa ta vprašanja.
Matjaž Možina bo predstavil različne oblike modeliranja AI, njene funkcionalne vrednosti pa tudi, kaj si marketingaši v prihodnosti lahko obetamo od avtomatizacije komuniciranja s potencialnimi ali novimi strankami. Razkril nam bo, kateri deli komuniciranja bodo povsem prepuščeni umetni inteligenci in kakšna bo vloga ljudi ter kdaj bodo rešitve na voljo v Sloveniji.
Srečanje bomo zaključili s pogledom dr. Blaža Zupana (FRI), ki bo razkril, kaj je in kaj ni AI. Umetna inteligenca je zavila v smer strojnega učenja. Metode, ki jo izpopolnjujejo že več kot 70 let, a je v zadnjem času doživela preboje predvsem zaradi dostopnosti podatkov in možnosti gradnje računskih modelov, ki te podatke zajamejo. V prispevku bomo na nekaj primerih razmišljali o teh modelih, o njihovih možnih uporabah in kaj nam lahko pomenijo v kontekstu manjših, s podatki skromnejše opremljenih podjetij in skupin.
Vsi govorci pa bodo v drugem delu sodelovali v interaktivnem pogovoru, kjer bodo odgovarjali tudi na vaša vprašanja.