Marketinške tehnologije oziroma t. i. “MarTech” orodja uporabljamo za zbiranje in analiziranje podatkov o naših strankah, nagovarjanje posameznih segmentov ciljnih publik in avtomatiziranje ponavljajočih se nalog. Ker nam pomagajo pri razumevanju (potencialnega) kupca in komuniciranju z njim, spadajo v domeno marketinga. Ko so leta 2011 začeli spremljati MarTech index, so našteli 150 različnih rešitev, v letu 2022 so jih našteli že skoraj 10.000 (2022 Marketing Technology Landscape).
Tudi zaradi neverjetne rasti in razvoja se nam pri orodjih marketinške avtomatizacije in CRM sistemih zastavlja veliko vprašanj – ali znamo sisteme dovolj dobro izkoristiti, kako dobro uporabljamo avtomatizacijo, ki je že v imenu glavni adut in veliko obljubo, ali znamo znotraj platform zastaviti prave poslovne cilje, kdo upravlja MA sisteme in podobno.
Zato bomo na tokratnem dogodku B2B središča govorili o izzivih, s katerimi se soočamo v praksi:
O teh izzivih se bomo pogovarjali z izvrstnimi strokovnjakinjami Jernejo Faletič iz Triglav Skladov, Jasno Suhadolc iz agencije Actuado in Petro Oseli iz podjetja Arhea. Predstavili bomo tudi rezultate IAB MarTech raziskave, v kateri so ugotavljali razširjenost uporabe MarTech orodij v slovenskih podjetjih.
Kljub temu da gre za srečanje B2B središča, se z enakimi izzivi soočajo tudi v B2C segmentu, zato na dogodek vabimo vse, ki imate vprašanja s področja marketinških tehnologij, predvsem upravljanja marketinške avtomatizacije in CRM sistemov.