Program

Dogodek
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.

Kaj mora vsebovati serijska oprema vsakega B2B marketingaša?

Marketinški strokovnjak v B2B podjetju se sooča s kompleksnostjo. Nakupne poti se podaljšujejo, število nakupnih odločevalcev se veča, stopnja digitalnega 'self-service' nakupnega vedenja narašča. Na poti do pridobivanja čim več kvalificiranih potencialnih uporabnikov in spreminjanja teh v kupce lahko stoji nekaj ovir. Od pomanjkanja razumevanja pomena marketinških aktivnosti znotraj podjetja, večnega lovljenja ravnotežja med strategijo in operativo, do prebijanja med mnogimi aktivnostmi in kanali, ki nam jih svetujejo agencije ter marketinški viri.

Kakšna naj bo serijska oprema B2B marketingaša, da se znajde v tej kompleksnosti, se bo Maruša Grah (e2grow) pogovarjala s svetovalko za marketing in komuniciranje Ano Putrih (AP Marketing Consulting) in Sebastjanom Jakličem, direktorjem marketinga v podjetju Rexel d.o.o.

Pridružite se nam v ponedeljek, 12. junija, ob 17. uri v Triglav Labu (Dunajska cesta 20).
Pridružite se nam na B2B središču v ponedeljek, 12. junija, v Triglav Labu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam