Spremembe cenovne strategije se lahko loti vsako podjetje
Čeprav morda menite, da spremembe cenovne strategije ne potrebujete, saj beležite visok tržni delež na svojem področju, temu ni nujno tako.
Spremembe cen se podjetje lahko loti kadar koli, za to je vedno priložnost, pravi Mitja Pirc iz družbe Kearney, ki je v okviru izobraževanja Marketing TOPX pojasnil, kako se tega lotiti.
V petih obsežnih korakih, ki vključujejo najširši pogled na spreminjanje cen, si je treba odgovoriti na številna vprašanja o tem, kaj s spremembo cenovne strategije podjetje želi doseči in s kakšnimi prijemi se bo tega lotilo.
Višja dobičkonosnost ni odvisna zgolj od spremembe cene. Včasih je bolj smiselno več vložiti v ostale P-je. - Mitja Pirc (Kearney)
Mitja Pirc je nanizal številne predloge in ideje, kako izboljšati posamezne prvine delovanja, da bi svojemu izdelku ali storitvi na koncu lahko določili višjo ceno.
Cenovna strategija vključuje:
Sistem določanja cen vključuje:
Realizacija cen vključuje:
Želite na svoj e-naslov vsak torek prejemati marketinške novice?
Cenovna percepcija vključuje:
Upravljanje s cenami vključuje:
Ne zgolj cena, tudi ostali P-ji (proces, produkt, cena, promocija, kraj in ljudje) so sicer pomembni pri gradnji in vlaganju v blagovno znamko. Le takšni znamki pa je mogoče učinkovito dvigniti ceno.