Zagotovite si mesto na edini B2B konferenci v Sloveniji.
V ZDA tako B2B podjetja skoraj polovico oglaševalskih proračunov že namenijo digitalnim formatom. Družabna omrežja so tista, ki so jih B2B marketingaši navedli kot najbolj učinkovito (50 %) marketinško taktiko za doseganje ciljev na vrhu prodajnega lijaka (2023 State of B2B Digital marketing). Sledi e-mail marketing (43 %) in dogodki v živo (34 %). Video, interaktivne vsebine in vplivnostni marketing za učinkovite ocenjuje 30 % B2B marketingašev.
LinkedIn uporablja kar 80 % B2B podjetij v ZDA, je pokazala raziskava LinkedIna in Ipsosa. Na drugem mestu med družbenimi omrežji in platformami je YouTube (63 %), sledi Facebook (57 %), več kot polovica pa uporablja tudi Instagram (52 %). Čeprav je prva izbira med B2B marketingaši še vedno LinkedIn, strokovnjaki priporočajo, da se B2B podjetja v luči prilagajanja vsebin mlajšim kupcem v večji meri usmerijo tudi na TikTok in YouTube. Ob tem naj razmislijo tudi o vplivnostnem marketingu in načinih, kako ga uporabiti sebi v prid.
Posamezniki iz B2B sveta družabne platforme, kot je YouTub, uporabljajo tako za izobraževanje o novostih na področju tehnologije kot tudi za preverjanje vzdušja v posameznem podjetju, kjer bi se morda želeli zaposliti. Tako kot pri svojih B2C nakupih, tudi v B2B svetu mladi odločevalci pričakujejo »digital first« izkušnjo.
B2B konferenca je konferenca za ambiciozne - za tiste, ki vedo, da so za uresničitev ambicije potrebni pogum, znanje in strateško načrtovana akcija. Na konferenci bomo zato predstavili primere in dobre prakse podjetij, ki so bila dovolj pogumna, da so prebila postavljene okvire in s svojimi idejami in inovativnostjo na svoji poti zgradila zgodbo o uspehu. Za takšne zgodbe o uspehu pa je potrebno tudi znanje, izpopolnjevanje, poznavanje novosti in trendov na vaših področjih. Na B2B konferenci se bomo skupaj opremili z znanjem, ki nam bo v veliko pomoč pri našem delu. Več o B2B konferenci TUKAJ.