Pripadniki milenijcev in generacije Z so vse pogosteje odločevalci v B2B nakupnih procesih, njihove nakupne navade, tudi v službi, pa so drugačne, kot velja za starejše generacije. B2B podjetjem tako ne preostane drugega, kot da se prilagodijo nakupnemu vedenju teh generacij.

Zagotovite si mesto na edini B2B konferenci v Sloveniji.

V ZDA tako B2B podjetja skoraj polovico oglaševalskih proračunov že namenijo digitalnim formatom. Družabna omrežja so tista, ki so jih B2B marketingaši navedli kot najbolj učinkovito (50 %) marketinško taktiko za doseganje ciljev na vrhu prodajnega lijaka (2023 State of B2B Digital marketing). Sledi e-mail marketing (43 %) in dogodki v živo (34 %). Video, interaktivne vsebine in vplivnostni marketing za učinkovite ocenjuje 30 % B2B marketingašev.

O izzivih B2B marketinga smo se pogovarjali tudi na junijskem srečanju B2B središča: 9 izzivov B2B marketinga in kako jih rešiti.

LinkedIn uporablja kar 80 % B2B podjetij v ZDA, je pokazala raziskava LinkedIna in Ipsosa. Na drugem mestu med družbenimi omrežji in platformami je YouTube (63 %), sledi Facebook (57 %), več kot polovica pa uporablja tudi Instagram (52 %). Čeprav je prva izbira med B2B marketingaši še vedno LinkedIn, strokovnjaki priporočajo, da se B2B podjetja v luči prilagajanja vsebin mlajšim kupcem v večji meri usmerijo tudi na TikTok in YouTube. Ob tem naj razmislijo tudi o vplivnostnem marketingu in načinih, kako ga uporabiti sebi v prid.

Posamezniki iz B2B sveta družabne platforme, kot je YouTub, uporabljajo tako za izobraževanje o novostih na področju tehnologije kot tudi za preverjanje vzdušja v posameznem podjetju, kjer bi se morda želeli zaposliti. Tako kot pri svojih B2C nakupih, tudi v B2B svetu mladi odločevalci pričakujejo »digital first« izkušnjo.

B2B konferenca bo potekala v četrtek, 12. oktobra, v Klubu Cankarjevega doma.
VČLANI SE

B2B konferenca je konferenca za ambiciozne - za tiste, ki vedo, da so za uresničitev ambicije potrebni pogum, znanje in strateško načrtovana akcija. Na konferenci bomo zato predstavili primere in dobre prakse podjetij, ki so bila dovolj pogumna, da so prebila postavljene okvire in s svojimi idejami in inovativnostjo na svoji poti zgradila zgodbo o uspehu. Za takšne zgodbe o uspehu pa je potrebno tudi znanje, izpopolnjevanje, poznavanje novosti in trendov na vaših področjih. Na B2B konferenci se bomo skupaj opremili z znanjem, ki nam bo v veliko pomoč pri našem delu. Več o B2B konferenci TUKAJ.

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam