Tudi v letošnjem poletju smo pripravili priporočila za poletno branje, ki jih z nami delite člani Društva za marketing Slovenije.
Divna Brkić Hendrickx (Kliping)
V tem letu me je najbolj zadela knjiga Pogovarjanje z neznanci. Toliko različnih uvidov! Ko misliš koliko veš in ugotoviš, da veš zelo malo. Moj osebni zaključek po branju je bil, ljudem bom še vedno zaupala, pa bo, kar bo. 😊
Druga malo drugačna knjiga - Dani Polajnar: 7 Unicorn Drive. Knjiga predstavi naše slovenske poslovne genije na zelo berljiv način. Hrabro predstavljene osebne zgodbe in vodenje ekip na drugačen, holističen način, kjer se prepletajo razumska, čustvena in duhovna inteligenca.
Podcast: Goal digger. Zanimivi gostje iz poslovnega sveta, marketinga, področja osebne rasti ... Uvršča se med najbolj poslušane podcaste o marketingu.
Podcast: Metin čaj. Urednica podcasta je Nataša Briški, ki epizodo vedno začne z besedami: "Podkast o medijih, dobrih in slabih praksah, novih tehnologijah in trendih prihodnosti." In točno to je.
Dani Polajnar: Iza in Samorog – v 7 letih do milijardne prodaje. Navdihujoč vpogled v zakulisje zgodbe o uspehu podjetja Qutfit7; zakaj je pomembno poslanstvo, kako povezati team in zakaj se splača vztrajati tudi takrat, ko ne gre vse po načrtih
Osho: Ustvarjalnost – sprostite svoje notranje sile. Vsak je lahko ustvarjalen po svoje. Eden najbolj znanih in najbolj provokativnih duhovnih učiteljev sveta govori ve, da šele s prebujanjem inteligence srca lahko v polnosti izrazimo svojo ustvarjalnost.
Fyre Festival – The greatest party that never happended (Netflix, 2019). Dokumentarec o glasbenem festivalu, ki se nikoli ni zgodil, pred nekaj meseci je doživel epilog na sodišču; o zlorabi moči družbenih omrežij in pohlepu - v razmislek o odgovornosti, ki jo nosimo oglaševalci in agencije, ko vsak dan spuščamo v svet vsebine in sporočila, ter o vplivu, ki ga imajo le-ta na širšo javnost.
Portal:hbr.org– spremljam ga že dvajset let, je odličen poligon za širjenje obzorij.
Klemen Geršak (XXXL Lesnina)
Vse bi lepo povabil, da preberejo moj 7 tedenski poletni izziv s hitrimi zmagami na LinkedInu (7 tednov za špancir po poti izboljšave kritičnih digitalnih stičnih točk našega odnosa s strankami - Od Planine Blato do Koče pri Triglavskih jezerih).
Za "semi-redno" spremljanje dogajanja na marketinški in digitalni sceni pa priporočam Christopherja S Penno. Ima tudi zelo zanimiv (vsebinsko in strukturno) blog in novičnik, ki nista za tiste, ki so občutljivi na estetsko obliko.
Edita Krajnović (Mediade)
Knjige:
Charlan Nemeth: V zagovor svojeglavih. Zakaj raznolika sestava ljudi ne zadošča za raznolikost ekipe in kaj narediti, da jo zagotovimo? Zakaj se mnenje večine tako zlahka uveljavlja, medtem ko drugačno mnenje potrebuje svojo ´koreografijo´? In zakaj je vredno imeti in izraziti svoje mnenje: četudi morda sprva z njim ne prodreš? Ker vplivaš in si zgled.
Nassim Nicholas Taleb, priporočam tako Črnega laboda kot tudi Tvegati lastno kožo. Za razumevanje, kako in kdaj nam Gaussova krivulja, s katero smo ´vzgojeni´ v resnici ne pomaga temveč celo zavaja.
Čudovit zapis mlade avtorice, dijakinje Gimnazije Kranj Hane Bujanović Kokot v MQ reviji Združenja Manager o tem, kako v dobi polariziranih mnenj razumeti vrednost (za) drugega: Simbioza vrednosti.
Beyond Leadership. Pogovor z Medejo Lončar, direktorico Siemens Slovenija in Hrvaška, predsednico Združenja Manager. O tem, kako jo je marketing vodil v upravo velikega podjetja že pri 33 letih. O tem, kako razume trajnostno voditeljstvo, kakšen je njen dan in zakaj je dala pobudo za odmeven izbor Inženirka leta.
Portali:
Za razumevanje, kako prihodnost in svet vidijo mnenjski voditelji: World Economic Forum. Na voljo koristna področna, interdisciplinarna poročila (v katerih svet za razliko od mnogih tovrstnih gradiv ne izgleda ZDA-centričen).
Za ideje in občutek, kaj se v svetu razvija: Trendwatching.
Za dobre članke s področja managementa, v slovenščini: MQ portal.
In seveda, vedno znova, da se učimo tudi eden od drugega in razvijamo marketing in imamo zanj tudi slovensko besedoslovje ter poenoteno razumevanje: DMS zapisi. Neprecenljivo.
Jure Šumi (Knauf Insulation)
Od knjig bi izpostavil knjige od Simona Sineka – Leaders Eat Last in Find your Why. Neke vrste klasika, jih pa vsake toliko časa spet vzamem v roke, da se spomnim kaj je pomembno pri poslu… in kako kreirati vsebine ki so res pomembne za naše stranke.
Članki, ki sem jih bral, so bili bolj strokovni s področja trajnostnega razvoja, podnebnih sprememb … kar se tiče pa digitala, marketinga in komunikacije sem naročen na LinkedIn Learning.
Zelo rad si ogledam francoske filme, ker so narejeni tako doživeto in sproščeno. Če izpostavim:
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.