Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
V tem letu me je najbolj zadela knjiga Pogovarjanje z neznanci. Toliko različnih uvidov! Ko misliš koliko veš in ugotoviš, da veš zelo malo. Moj osebni zaključek po branju je bil, ljudem bom še vedno zaupala, pa bo, kar bo. 😊
Druga malo drugačna knjiga - Dani Polajnar: 7 Unicorn Drive. Knjiga predstavi naše slovenske poslovne genije na zelo berljiv način. Hrabro predstavljene osebne zgodbe in vodenje ekip na drugačen, holističen način, kjer se prepletajo razumska, čustvena in duhovna inteligenca.
Vsi nujno prebrati - Plan B: pionirji boja s podnebno krizo in prihodnost mobilnosti, avtorjev Matjaža Krivica in Boštjana Videmška. Imamo samo eno lepo zemljo in za njo je potrebno lepše ravnati.
Podcast: Goal digger. Zanimivi gostje iz poslovnega sveta, marketinga, področja osebne rasti ... Uvršča se med najbolj poslušane podcaste o marketingu.
Podcast: Metin čaj. Urednica podcasta je Nataša Briški, ki epizodo vedno začne z besedami: "Podkast o medijih, dobrih in slabih praksah, novih tehnologijah in trendih prihodnosti." In točno to je.
Knjige:
Članka:
Filma:
Portala:
Podcast: Kakšne vloge igrajo ljudje v timih (VUW Digital Learning Hub)
Knjige:
Članek:
Film:
Portal: hbr.org – spremljam ga že dvajset let, je odličen poligon za širjenje obzorij.
Vse bi lepo povabil, da preberejo moj 7 tedenski poletni izziv s hitrimi zmagami na LinkedInu (7 tednov za špancir po poti izboljšave kritičnih digitalnih stičnih točk našega odnosa s strankami - Od Planine Blato do Koče pri Triglavskih jezerih).
Za "semi-redno" spremljanje dogajanja na marketinški in digitalni sceni pa priporočam Christopherja S Penno. Ima tudi zelo zanimiv (vsebinsko in strukturno) blog in novičnik, ki nista za tiste, ki so občutljivi na estetsko obliko.
Knjige:
Članek:
Film:
Podcast:
Portali:
Od knjig bi izpostavil knjige od Simona Sineka – Leaders Eat Last in Find your Why. Neke vrste klasika, jih pa vsake toliko časa spet vzamem v roke, da se spomnim kaj je pomembno pri poslu… in kako kreirati vsebine ki so res pomembne za naše stranke.
Članki, ki sem jih bral, so bili bolj strokovni s področja trajnostnega razvoja, podnebnih sprememb … kar se tiče pa digitala, marketinga in komunikacije sem naročen na LinkedIn Learning.
Zelo rad si ogledam francoske filme, ker so narejeni tako doživeto in sproščeno. Če izpostavim:
Od Ameriških pa:
Foto: Nejc Lasič