Z vami delimo tretji del poletnih priporočil vsebin, ki so navdušile člane Društva za marketing Slovenije. V priporočilih boste našli predloge za strokovno in sproščeno literaturo, podcaste, filme ali serije. Seznam predlogov bomo skozi poletje še nadgrajevali in dopolnjevali.
Barbara Modic, STARS Adriatic & Balkans

Knjigi:

Ljubezenska zgodba o tem, kako so nekoč sodili močnim, razgledanim in strastnim ženskam. Ponuja refleksijo o krutosti ne tako oddaljenega časa 17. stoletja in o tem, kaj doživljajo čarovnice našega časa.

Film:

  • "Čuvari formule" pripoveduje o mladih srbskih znanstvenikih, ki so med hladno vojno izvajali poskuse za izdelavo atomske bombe, nesreča pa jih je izpostavila radioaktivnemu sevanju. Gre za izjemno pripoved o nesmislih hladne vojne, humanitarnosti zdravnikov, dramatičnih usodah glavnih junakov ter o prvi transplantaciji človeškega mozga v zgodovini.
Uroš Svenšek, Agencija 101

Knjige:

Knjiga iz 90-ih, ki naj bi te naučila investirati, pravzaprav pa te predvsem nauči razlikovati med dobrimi in slabimi podjetji v najbolj elementarnem, kar se izkaže za uporabno znanje v vseh porah življenja, posebno pa v marketingu, saj nanj vplivajo številne silnice opisane v tej knjigi.

Knjiga človeka, ki je izumil iPod (in prepričal Steva Jobsa, da ga Apple začne prodajati) o izumljanju novih izuma vrednih produktov. Pravzaprav te predvsem nauči razlikovati med dobri in slabimi produkti, kar je pomembna silnica pri uspehu ali neuspehu marketinških aktivnosti.

Knjiga treh ljudi, ki jim je bilo že davno pred prihodom ChatGPT-ja jasno, kako močno bo umetna inteligenca udarila v našo družbo, delo in politiko, zato so leta 2021 napisali neke vrste priročnik razmišljanje in razumevanje te nove silnice v marketingu in življenju nasploh.

Uroš Svenšek je z nami delil odlične predloge za poletno branje.
Kristina Ober, Smart Com d.o.o.

Branje:

Pravilno izveden govor lahko naelektri in spremeni pogled občinstva na določeno tematiko. Tak govor je lahko močnejši od česar koli v pisni obliki. Ta "neprecenljivi vodnik" za ustvarjanje nepozabnih govorov razkriva skrivnosti mojstrskega javnega govora. Ni enotne formule, so pa orodja, ki lahko vsakega govornika preobrazijo v pravo moč prepričevanja. Naj bo vaš naslednji govor resnično nepozaben!

  • Millie Bobby Brown: Nineteen steeps (Millie Bobby Brown je britanska igralka, na seznamu TIME 100 najvplivnejših ljudi na svetu in UNICEF-ova ambasadorka dobre volje. Nineteen Steps je njen knjižni prvenec). Privlačen roman, ki združuje zgodovinsko ozadje (London med drugo svetovno vojno), ki nas popelje na čustveno potovanje in opomni na pomen empatije ter pristnega povezovanja z občinstvom. Knjiga popolna poletna izbira, saj ponuja bogate vpoglede v človeško naravo, odpornost in moč pripovedovanja zgodb – ključne elemente, ki lahko navdihnejo ustvarjalne marketinške kampanje.

Gledanje:

  • The Three Body Problem (serija Netflix): Serija odpira vprašanja o naravi vesolja, civilizacije in tehnologije. Spodbudi nas k razmišljanju izven okvirov, raziskovanju novih perspektiv in razumevanju kompleksnih sistemov – veščine, ki so ključne za inovativno in strateško marketinško razmišljanje.

Poslušanje:

  • B2B Growth (podcast): Vsak teden prinaša sveže in praktične nasvete ter intervjuje z vodilnimi strokovnjaki na področju B2B marketinga. Poslušalci smo deležni dragocenih vpogledov v najnovejše trende, strategije in študije primerov, ki pomagajo izboljšati učinkovitost marketinga in pospešiti rast podjetja.

Edinstven poslovni dogodek 9. oktobra 2024 v Ljubljani - B2B konferenca 2024.

Katjuša Poljanšek, Spar Slovenija
Arne Dolenc, ŠSDMS

Knjigi:

Glede na to, kako impresivno je bilo njeno predavanje na SMK-ju, priporočam to knjigo, ker se iz nje lahko veliko naučimo o življenju na splošno in o tem, da na tem svetu nič ni samoumevno.

Knjiga, s katero se poučimo o tem, kako podjetniški management spreminja kulturo in spodbuja rast.

Članek:

Serija:

  • Ja, Chef (na Voyo platformi): Najboljša slovenska serija takoj za Našo malo kliniko. Jure Zrnec kot glavni igralec - legendaren.

Film:

Podcast:

Portali:

Številna raznolika priporočila je z nami delil tudi Arne Dolenc.
VČLANI SE

Imate tudi vi zanimiva in uporabna priporočila, ki bi jih želeli podeliti z nami? Pošljite jih na naš e-mail naslov ali oddajte tukaj.

Poglejte si tudi preostala priporočila: Poletno branje 2024 - 1. del, Poletno branje 2024 - 2. del, Poletno branje - 4. del, Poletno branje 2024 - 5. del in Poletno branje - 6. del.

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam