Dva zelo pomembna rangirna faktorja Googla za uvrščanje med najvišje zadetke sta hitrost in prilagojenost za mobilne naprave, zato je izjemno pomembno, da temu posvetimo največ pozornosti. Še posebej, če si spletni trgovec.

Tjaša Perhavec (Red Orbit) je v okviru DMS-jevega Taktika opozorila na nekatere pomanjkljivosti, ki jih pri svojem delu opaža pri slovenskih spletnih trgovinah z vidika optimizacije v spletnem iskalniku Google.

Tehnična optimizacija

Največji težavi na področju tehnične optimizacije sta po njenih besedah hitrost strani in Core Web Vitals (to je, kako hitro se nalagajo največji elementi na strani, koliko časa traja, da uporabnik lahko aktivno uporablja stran in kako stabilna je spletna stran med nalaganjem) ter neprilagojenost na mobilne naprave. Slednja je zelo pomembna, saj že več kot 60 % uporabnikov brska po spletu na mobilnem telefonu (Vir: Statista.com), Google pa spletne strani indeksira na podlagi prilagojenosti na mobilne naprave in ne več na desktop različice.

Vsebinska optimizacija

Pri vsebinskem vidiku optimizacije spletne strani Tjaša Perhavec opaža premajhno prilagajanje vsebine na vse točke odločitvene poti potrošnika, še posebej na zadnji dve: izkušnje in povezovanje z znamko. Poleg tega »v Sloveniji praktično nihče ne uporablja EAT checkliste«, je opozorila. Gre za staro Googlovo posodobitev, ki analizira upoštevanje strokovnosti ustvarjalcev vsebin, povezovanje na strani z visoko avtoriteto ter zaupanje.

Vsak torek si rezervirajte 5 minut za marketing. Naročite se na marketinške novice.

Off-site SEO

Na področju off-site SEO, vsebine zunaj naše spletne strani, pa se veliko podjetij ne zaveda pomena povratnih povezav. Google namreč ugotavlja, koliko spletnih strani zaupa vaši spletni strani, to zaupanje pa meri na podlagi števila povezav. Zato je nujno, da naša spletna stran dobiva povratne povezave z drugih spletnih strani.

Local SEO

Ker se polovica iskanj na Googlu zaključi brez klika – to pomeni, da uporabnik brez klika pridobi vse potrebne informacije –, je pomembno, da so te informacije aktualne. Tjaša Perhavec svetuje, da pridobite nadzor nad Google business profilom in aktualizirate pomembne informacije.

Kako poskrbeti za tehnično in vsebinsko brezhibnost vaše spletne strani ter kako ustvariti povratne povezave, si člani lahko ogledate v posnetku izobraževanja v digitalni knjižnici DMS Lab, kjer najdete tudi uporaben e-priročnik.

VČLANI SE
Posnetek predavanja SEO - veliko več kot zgolj optimizacija spletnih strani je za člane DMS na voljo v digitalni knjižnici - v DMS Labu (klik na fotografijo vas vodi tja).
Na DMS Labu člani lahko dostopate tudi do e-priročnika, ki smo ga pripravili v sodelovanju s Tjašo Perhavec (klik na fotografijo vas vodi tja).

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam