Pritisk po digitalizaciji. Nabavne poti, v katere vstopamo samo na povabilo, saj se povečuje stopnja self-service vedenja B2B kupcev. Personalizacija, ki bo lahko kos velikemu obsegu zahtev. Marketing, prilagojen velikim ključnim kupcem (ABM), ki dejansko prinaša rezultate, ne zgolj novotarij.

Smotrna uporaba tehnoloških orodij (UI). Izgradnja prisotnosti blagovne znamke pri pravih deležnikih. Zaupanje. Prodajni cikli, ki se trmasto daljšajo. V vrtincu B2B marketinga je navigacija skozi strateške in taktične izzive podobna potovanju skozi labirint. A v tem vrtinčenju se nam pogosto zgodi slepa pega: nobeden od teh izzivov dejansko ne šteje, če rešitve nanje ne dosežejo tistih, ki jih želimo umeščati v naš prodajni CRM kot kupce.

V poplavi internih deležnikov in upoštevajoč napor za interno usklajevanje, bodo skrbno izdelane marketinške kampanje, napolnjene z inovativnimi taktikami, zasnovane za hitrejše vrtenje vašega prodajnega vztrajnika (berite o 'sales and marketing flywheel' pri HubSpotu), še vedno pred izzivom. Bomo uspeli vzpostaviti pomembne in zadostne stične točke s potencialnimi in trenutnimi strankami?

Včasih se mi zdi, da pod pritiskom rokov, večopravilnosti in komunikacijskih zatikov delamo samo več in ne bolje. Kako nam lahko npr. digitalna orodja in kanali pomagajo pri še večji učinkovitosti konvencionalnih pristopov? Vzemimo sejme in digitalne aktivnosti. Marsikateri vidik obsežnih priprav v uspešen sejemski nastop si lahko olajšamo z digitalnimi orodji. Vabimo, ogrevamo potencialne obiskovalce, širimo vključenost v sejemske aktivnosti in aktivnosti po dogodku. Tako lažje premostimo prepad med strategijo in izvedbo in delamo bolje, ne zgolj več.

O sejmih kot enemu pomembnih elementov trženjske strategije v B2B se bomo pogovarjali v četrtek, 21. marca, na dogodku B2B središča ob 17.00. Aleš Falatov (Skupina SIJ), Elvis Zagrljača (Adria Dom) in Matjaž Rovan (SPIRIT Slovenija) nam bodo pokazali, da sejmi nikakor niso zgolj marketinški relikt.

V svojih koledarjih pa že zdaj označite tudi 10. oktober. Letošnje B2B konference preprosto ne smete zamuditi, če želite oditi napolnjeni z novimi znanji in navdihom o tem, kako oblikovati vaše marketinške aktivnosti tako, da štejejo.

Maruša Grah, Transformation Lighthouse

Vodja B2B središča

Maruša Grah (Transformation Lighthouse) vodja B2B središča.

VČLANI SE

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam