Sponzorstva so temeljni del Argetine marketinške strategije pa tudi njenih zavez družbi. Valentina Erčulj Džuban nas je popeljala globlje v svet sponzorstev Argete.

Vodja razvoja blagovne znamke Argeta za področje sponzorstev je bila gostja Jutranjih vpogledov v odličnost, v okviru katerih predstavljamo zmagovalce Marketinške odličnosti.

Argeta je nagrado Marketinška odličnost prejela v kategoriji Odličen korak pred drugimi – odziv na izredne okoliščine s projektom Enaka srčnost in enaka predanost si zaslužita enako podporo.

Kot dolgoletni podpornik športa v Sloveniji so med drugim tudi sponzor reprezentance smučarskih skakalcev in skakalk ter nordijske kombinacije. Pretekla sezona je bila za smučarske skakalke izjemno uspešna, vse je kazalo na to, da bo Nika Prevc osvojila veliki kristalni globus – in ga na koncu tudi je. Zato si je Smučarska zveza Slovenije prizadevala, da bi finalna tekma sezone potekala v Planici.

Pri Argeti so v enem tednu kampanjo pripeljali od brifa do zagona na digitalnih kanalih.

Le tri tedne je tako imela na voljo Argetina marketinška ekipa od potrditve prizorišča s strani Mednarodne smučarske zveze do dogodka v Planici. V enem tednu so kampanjo pripeljali od brifa do zagona na digitalnih kanalih. S kampanjo so želeli opozoriti na zapostavljenost žensk v športu (manj podpore, manj tržno zanimive, manj gledane ...) ter ljudi spodbuditi, da z enako srčnostjo, predanostjo in strastjo podprejo tudi ženske skakalke in pridejo v Planico, je projekt na kratko opisala Valentina Erčulj Džuban.

Da smo prejeli nagrado Marketinška odličnost, nam je v veliko čast in ponos, hkrati pa upam, da je spodbuda tudi za ostala podjetja, ki so v Sloveniji aktivna na področju sponzorstev, da prijavljajo svoje projekte na tovrstne nagrade.« Valentina Erčulj Džuban
Ne gre zgolj za športna sponzorstva

Sponzorstva so eden ključnih gradnikov Argetine marketinške strategije in trajnostnih zavez družbi, trajnost pa je pomemben vidik aktivnosti tudi na področju sponzorstev. Argeta deluje trajno in trajnostno, najprej skozi zavezo uporabniku, da mu zagotavljajo kakovostne izdelke, nato skozi zavezo okolju, da je med vsemi procesi vpliv na okolje čim manjši, nato pa še skozi zavezo družbi, da s podporo izobraževanju in športu izboljšujejo življenje posameznika in družbe nasploh.

Skozi sponzorstva uresničujejo poslovne, marketinške in korporativne cilje, kateri cilj zasledujejo na posameznem trgu, pa je odvisno od trga. »Na trgih, kot sta Slovenija in Hrvaška, kjer je Argeta prepoznana znamka, je naš cilj graditi na moči blagovne znamke. Preko sponzorstev graditi image atribute blagovne znamke, da ostanemo v zavesti uporabnika na drugačen način in da vplivamo na uporabnikovo razmišljanje,« je razložila Valentina Erčulj Džuban.

»Na trgih, kjer se Argeta šele uveljavlja ali kjer prodiramo na trg, recimo v Nemčiji, nam je bolj pomemben 'awareness', vzpostavljanje zavedanja o blagovni znamki, da povprečnega Nemca izobrazimo o tem izdelku. Sponzorstva smo definirali kot pomembno orodje, saj lahko preko aktivnosti, ki jo imajo Nemci radi, to je zimski šport, prenesemo naše sporočilo produkta do končnega uporabnika, poskušamo ostati v njegovem zavedanju in vplivamo na preferenco, ko stoji pred polico.«

"Na trgih, kjer se Argeta šele uveljavlja ali kjer prodiramo na trg, recimo v Nemčiji, nam je bolj pomemben 'awareness', vzpostavljanje zavedanja o blagovni znamki," je izpostavila Valentina Erčulj Džuban.
Zakaj prav zimski športi?

Distributerji v drugih državah jih pogosti sprašujejo, zakaj kot številka ena med mesnimi in ribjimi paštetami v Evropi podpirajo zimske športe, ne pa na primer številke ena med športi, nogometa. Valentina Erčulj Džuban je naštela več razlogov. V državah, kjer delujejo, torej »Alpskem delu«, vključno s Hrvaško, so zimski športi zelo priljubljeni in vsi zimski športi skupaj po gledanosti celo presegajo nogomet (kadar ni Evropskega prvenstva). Tako lahko preko enega sponzorstva dosežejo več držav, investirajo lokalno, a imajo globalni učinek. Zimski športi jim hkrati omogočajo nišnost. »Če to primerjamo z nogometom, bi bili deseti sponzor na rokavu, nevidni, z zelo malo pravicami, tukaj pa lahko dosežemo veliko izpostavitev, tudi na posameznih dogodkih – gledanost dogodkov v državah, v katerih nastopamo, je za nas res visoka.« Na koncu je tu tudi tradicija, saj je Argeta v Sloveniji dolgoletni podpornik zimskih športov.

Valentina Erčulj Džuban je poudarila, da Argeti zimski športi omogočajo tudi nišnost.

Primeri dobrih B2B praks, konkretne strategije in rešitve, pojasnjevanje vloge marketinga pri rasti B2B podjetij - vse to in še več, 9. oktobra!

VČLANI SE

Celoten pogovor si lahko ogledate na povezavi, člani DMS pa v DMS Labu, kjer boste izvedeli tudi:

  • Koliko odstotkov EBITDA Argeta nameni sponzorstvom?
  • Katera področja sponzorirajo?
  • Kako jim je uspelo izjemno hitro vzpostaviti projekt spodbujanja slovenskih skakalk v Planici?
  • Kaj je platforma Dobra stran športa in kaj pomeni za Argeto?
  • Kaj je pomembno pri izbiri športa, športnika za sponzoriranje?
  • Kakšne cilje zasledujejo skozi sponzorstva?
  • Kakšne so aktivacije?
  • Kako sponzorstva izkoristijo za komuniciranje z interno javnostjo?
Posnetek si lahko ogledate na povezavi ali v DMS Labu.

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam