Kategorija Odličnost trajnostnega delovanja je imela letos kar dva zmagovalca. Nagrado sta prejela projekt Bele embalaže Poslovnega sistema Mercator in projekt Osvežitvene vožnje za starejše Zavarovalnice Triglav.

Na 28. Slovenski marketinški konferenci smo razglasili državne prvake v marketingu in podelili nagrade Marketinška odličnost v štirih kategorijah ter veliko nagrado Marketinška odličnost. Kategorija Odličnost trajnostnega delovanja je imela letos kar dva zmagovalca. Nagrado je prejel tudi projekt Bele embalaže Poslovnega sistema Mercator.

»Trajnostno delovanje v zelo konkurenčnem okolju, v katerem trgovci vsak dan tekmujejo za svoj delež košarice, ima še posebno težo. Marketinška odličnost je tudi to, da jim je uspelo prepričati partnerje, da se odpovedo eni redkih prednosti na prodajnih policah, to je celostna podoba embalaže. Marketing je vodil celoten projekt, od ideje, prek komunikacije z dobavitelji, do izvedbe. Gre za konceptualno idejo in poskus spreminjanja vedenja ljudi z dolgoročnim vplivom na spremembo navad. Skozi aktivacijo, to je barvanje in ponovna uporaba embalaže, so otroke spodbujali in učili trajnostnega razmišljanja skozi ustvarjalnost, pomembno za otrokov razvoj. So zgled, kako doseči več ciljev: manj barv pri tisku embalaže, spremenjeno percepcijo ljudi in trajnostno naravnanost,« je v svoji utemeljitvi izbora zapisala strokovna komisija.

»Marketing je vodil celoten projekt, od ideje, prek komunikacije z dobavitelji, do izvedbe,« je med svojo utemeljitvijo izpostavila strokovna komisija.

Projekta brez partnerjev ne bi mogli izpeljati

V projekt Bele embalaže so vključili Atlantic Grupo, Medex, Fructal in Bambi ter z belimi embalažami pri otrocih spodbujali ustvarjalnost, hkrati pa ponudili razmislek o morebitni ponovni uporabi embalaže. S tem so dosegli več ciljev: manj barv pri tisku embalaže, spremenjeno percepcijo ljudi in trajnostni premik.

Viktorija Radojević Mavrič, direktorica marketinga in razvoja v Poslovnem sistemu Mercator, se je ob prejemu nagrade zahvalila ekipi in partnerjem. Majda Vodopivec, direktorica marketinga lastnih blagovnih znamk pa je dejala, da brez partnerjev projekta ne bi mogli izpeljati. »Obljubljamo, da bomo delali dobro še naprej in upam, da boste tudi vi prisluhnili našim idejam tudi v prihodnje,« je dodala.

Ob prejemu nagrade se je Viktorija Radojević Mavrič zahvalila ekipi in partnerjem.

Ne zamudite šeste B2B konference - 12. oktober, Klub Cankarjevega doma.

Nagrado v kategoriji Odličnost trajnostnega delovanja je za projekt Osvežitvene vožnje za starejše prejela tudi Zavarovalnica Triglav.

Delež starejših voznikov se v Sloveniji hitro povečuje, skoraj tretjina voznikov je namreč starejših od 60 let. Čeprav so to vozniki, ki najpogosteje povzročajo težje prometne nesreče, pa svojega znanja praviloma ne obnavljajo. A vendar je samostojna mobilnost zanje ključna za neodvisnost in socialno vključenost. Strokovna komisija Marketinške odličnosti je tako ocenila, da je delati družbene spremembe, ki so potrebne za reševanje aktualnih družbenih problemov, eden najtežjih izzivov, a so se pri Zavarovalnici Triglav v sodelovanju z AMZS s projektom Osvežitvene vožnje za starejše lotili prav tega.

Strokovna komisije je ocenila, da projekt Osvežitvene vožnje za starejše odlično rešuje aktualni družbeni izziv.

Trajnost je tudi odgovornost do družbe

»Gre za dolgoročen projekt, ki ga odlikujeta predvsem odgovornost in trajnostna naravnanost do družbe. Dodatno težo projektu daje dejstvo, da gre za zahtevno ciljno skupino, ki jo je v tovrstne aktivnosti zelo težko pritegniti. Uspelo jim je vključiti tudi mlade, ki so k udeležbi spodbujali svoje babice in dedke, torej je šlo tudi za medgeneracijsko sodelovanje. Projekt obenem zelo jasno sporoča, da je trajnost tudi odgovornost do družbe,« je svoj izbor utemeljila strokovna komisija.

Namen projekta je bil starejšim, ki jim vožnja – čeprav vozijo le nekajkrat na teden - povzroča stres, ponuditi osvežitvene vožnje z inštruktorjem v njihovem domačem kraju. V okviru projekta je zaživela tudi spletna stran vozimse.si, kjer obravnavajo najpogostejše težave starejših voznikov.

Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica marketinga v Zavarovalnici Triglav, je dejala, da jim nagrada veliko pomeni, »saj je ta projekt res nekaj lepega in vsi, ki ga s srcem izvajajo, prihajajo v službo veseli pripovedovat, kaj se pri projektu novega dogaja.«

Tjaša Kolenc Filipčič je izpostavila, da jim nagrada veliko pomeni, saj projekt res delajo s srcem.

Ana Cergolj Kebler, vodja programov varne mobilnosti pa je ob tem dodala, da je nekaj najboljšega delati nekaj dobrega za družbo in se pri tem še držati svojega poslanstva. Zahvalila se je ekipi in AMZS ter dodala: »Ko vsi nekaj verjamemo, ni problem iti korak dlje.«

Ana Cergolj Kebler pa se je v govoru zahvalila ekipi in AMZS.
VČLANI SE

Nagrajence je med 20 prijavami izbrala 10-članska strokovna komisija, ki so jo sestavljali: Petra Čadež (DMS, Atlantic Grupa), Mojca Avšič (Petrol), Jure Bohinc (A1 Slovenija), Živa Čižman (Outfit7), Leon Korošec (Elan), Andrej Krajner (NLB), Viktorija Radojević Mavrič (Mercator), Janez Rakušček (Luna \TBWA), Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL) in Špela Žorž (SHIFT).

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam