Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Predstavljamo rezultate pilotne raziskave Monitor direktnega marketinga DMS, s katero so Sekcija za direktni marketing in prodajo ter partnerja Arhea in Spago želeli spoznati izzive in najpogostejše pristope k direktni komunikaciji s strankami v slovenskih podjetjih.
Največji izziv direktnega marketinga je pomen oz. vloga, ki mu jo pripisujejo slovenska podjetja. Preveč se osredotočajo na transakcijske aktivnosti, premalo pa izkoriščajo možnost, ki jih direktni marketing ponuja za gradnjo in krepitev odnosov s strankami. Vse težja je tudi ločnica med tem, kaj je direktni marketing in kaj ni, saj lahko danes na katerikoli lokaciji pripeljemo do merljivega odziva in/ali transakcije. Kljub temu kar 80 % sodelujočih meni, da ima direktni marketing vse možnosti za rast v njihovem podjetju v prihodnjih letih.
Direktni marketing je orodje za informiranje in prodajo, manj za gradnjo trajnih odnosov.
Kar 87 % vprašanih podjetij je v 2015 izvedlo katero izmed aktivnosti direktnega marketinga, pri tem so navajali različne cilje:
STANJE DIREKTNEGA MARKETINGA V PODJETJIH
Stanje direktnega marketinga v podjetjih drugače opisuje nivo direktorjev in vodij (marketinga) inostali zaposleni (v marketingu). So tudi predstavniki različnih podjetij glede velikosti podjetja in vrste strank (B2B vs B2C).
V luči teh razlik lahko tudi razumemo, da:
PRIHODNOST DIREKTNEGA MARKETINGA: Kar 80 odstotkov sodelujočih se strinja, da ima direktni marketing vse možnosti za rast v njihovem podjetju v prihodnjih letih. Pri tem se jih tri četrtine strinja, da je danes že vse direktni marketing.
PODATKI O PILOTNI RAZISKAVI:
KLJUČNA SPOROČILA
Podjetja morajo v primerjavi s tujino v bodoče …