Pristop v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije predstavlja izsledke kvalitativne raziskave Mind Wide Open, izvedene spomladi 2015 med 22 slovenskimi marketinškimi direktorji iz podjetij, ki delujejo izključno na medorganizacijskem trgu. Raziskava je bila premierno predstavljena na 20. SMK, na kateri je Žiga Čebulj (Pristop) poudaril, da se je začel marketing slovenskih podjetij na medorganizacijskih trgih počasi prebujati, da je razumevanje kupcev skromno, pridobivanje novih poslov prepočasno, vlaganje v znamčenje in znamke vedno bolj pomembno, zavedanje edinega mednarodnega jezika, večkanalnosti, je komaj zadostno in da digitalizacija marketinga ostaja neznanka.
Glede na pridobljene podatke kvalitativne raziskave Mind Wide Open storitvena podjetja marketinško funkcijo gradijo od spodaj navzgor, proizvodna pa od zgoraj navzdol. Prav tako je pomembno zavedanje, da je treba s kupci komunicirati na vseh stičnih točkah medorganizacijskega nakupnega procesa, kjer podjetja ne smejo zanemariti on-line stičnih točk. Slovenska podjetja raje ostajajo v coni udobja »offline« komuniciranja z načini, kot so udeležba na sejmih, brošure, dnevi odprtih vrat in lastni dogodki, PR, prodajni klici, direktna pošta in oglaševanje. Digitalno in »online« komuniciranje je v tem trenutku v marketinških praksah B2B podjetij močno omejeno in največkrat zoženo na spletno stran. Tudi večina vprašanih ni pripravljena na digitalizacijo in izzive, ki jih s seboj prinaša digitalni marketing.
Nasveti B2B podjetjem:
Preverite delovanje konkurence in se primerjajte z dobrimi praksami v vaši panogi.
Povečajte srednjeročno konkurenčnost.
Spoznajte kupce in njihov nakupni proces izkoristite za dostop do digitalnih podatkov.
Pospešite pridobivanje novih poslov.
Preverite moč znamk konkurentov na novih trgih in revidirajte lastno strategijo znamk.
Bodite bolj drzni pri prodoru na nove trge.
Uredite sodobne digitalne rešitve za podporo pri trženju, povežite se z IT-jem.
Optimizirajte stroške in povečajte učinkovitost tržnih aktivnosti.
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.