Geni Arh (Arhea) je na konkretnih primerih pokaže, kako učinkovito vključevati in raziskovati svoje stranke s panelom svojih strank.

SPLETNI PANELI

Spletne panele tržno-raziskovalnih podjetij verjetno poznamo vsi - gre za skupino registriranih oseb, respondentov, ki so pripravljeni redno sodelovati v (spletnih) raziskavah. Prednost panelov je v hitrosti, strokovni učinkovitosti in targetiranem anketiranju. A večina podjetij verjetno nikoli ni pomislila, da bi tak panel postavila na lastnih strankah. »Bi bilo drugače, če razmišljamo o panelih kot o insight community-u?« sprašuje Geni Arh. »S tem ko dodamo še komunikacijski vidik, potem to ni več le raziskovalno orodje in tako lažje vključujemo stranke

Kakšne so koristi postavljanja panelov na strankah? 

  1. BOLJŠE RAZUMEVANJE KUPCEV: S paneli bomo bolje spoznali nakupne navade, skupaj s povezavo z internimi podatki pa bomo kupce zares dobro spoznali. 
  2. RAZVOJ PRODUKTOV V SKLADU Z ŽELJAMI KUPCEV: Intenzivno vključevanje kupcev v proces kreiranja produktov, storitev, promocije in komuniciranja prinaša večje zadovoljstvo kupcev. 
  3. GRADNJA ODNOSA S KUPCI: Če boste s kupci zgradili odnos, bodo ti bolj zadovoljni in posledično bolj zvesti, morda pa postanejo celo ambasadorji naše blagovne znamke. To je tudi končni cilj – spremeniti respondente v promotorje in ambasadorje našega podjetja.

Proces postavljanja panelov na strankah je dolgotrajen in ne pride čez noč. »Verjamem pa, da se da z malimi koraki vsak dan narediti nekaj več. Začne se recimo z razmišljanjem, da se da v vsako raziskavo kako soglasje, z urejanjem baz, pregledovanjem morebitnih razpoložljivih orodij in podobno, da se taka skupnost postavi,« pojasnjuje Geni Arh, ki jo lahko kontaktirate za več informacij o ponudnikih.

Zakaj ne bi razmišljali o gradnji panelov na strankah, o nekakšnem "insight community-u"?

GENI ARH PRIPOROČA V BRANJE:

Zapis je nastal na podlagi mesečnega srečanja o direktnem marketingu (januar 2015).

VČLANI SE

Povezane teme

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam