Spletne panele tržno-raziskovalnih podjetij verjetno poznamo vsi - gre za skupino registriranih oseb, respondentov, ki so pripravljeni redno sodelovati v (spletnih) raziskavah. Prednost panelov je v hitrosti, strokovni učinkovitosti in targetiranem anketiranju. A večina podjetij verjetno nikoli ni pomislila, da bi tak panel postavila na lastnih strankah. »Bi bilo drugače, če razmišljamo o panelih kot o insight community-u?« sprašuje Geni Arh. »S tem ko dodamo še komunikacijski vidik, potem to ni več le raziskovalno orodje in tako lažje vključujemo stranke.«
Kakšne so koristi postavljanja panelov na strankah?
Proces postavljanja panelov na strankah je dolgotrajen in ne pride čez noč. »Verjamem pa, da se da z malimi koraki vsak dan narediti nekaj več. Začne se recimo z razmišljanjem, da se da v vsako raziskavo kako soglasje, z urejanjem baz, pregledovanjem morebitnih razpoložljivih orodij in podobno, da se taka skupnost postavi,« pojasnjuje Geni Arh, ki jo lahko kontaktirate za več informacij o ponudnikih.
Zakaj ne bi razmišljali o gradnji panelov na strankah, o nekakšnem "insight community-u"?