Nagrado v kategoriji Marketinška odličnost kot odziv na izredne razmere je prejela NLB s projektom Iz zelene v modro: Marketinška in komunikacijska podpora nakupu Sberbank banke d. d.

Edina B2B konferenca v Sloveniji! 12. oktober, Klub Cankarjevega doma.

Na 28. Slovenski marketinški konferenci smo razglasili državne prvake v marketingu in podelili nagrade Marketinška odličnost v štirih kategorijah ter veliko nagrado Marketinška odličnost. NLB-jev projekt je strokovno komisijo Marketinške odličnosti prepričal, ker ga »odlikuje hitrost odziva, dobra ideja in odličnost v izvedbi. Opravili so odlično delo na vseh treh stopnja projekta: stabilizacija, harmonizacija in integracija. Vse s ciljem, da obdržijo zaupanje komitentov do svoje banke in do celotnega bančnega trga v dani situaciji.«

Izredne razmere namreč terjajo hitre odzive in ob nastopu ruske agresije in nakupu Sberbank banke d. d. časa za poglobljen strateški razmislek ni bilo. Ob tem je bilo na kocki veliko stvari, ki so terjale zahtevno in obsežno operativno-tehnično podporo. Skorajda čez noč je namreč NLB kupila Sberbank banko d. d., nakup pa je bilo treba podpreti z naglimi in učinkovitimi komunikacijskimi aktivnostmi, tako za komitente, kot za zaposlene, regulatorja in splošno javnost, pri čemer ne gre pozabiti niti na sponzorske aktivnosti.

NLB projekt je komisijo prepričal s hitrostjo odziva, dobro ideja in odlično izvedbo.

Maja Jaklič specialistka za odnose z javnostmi v NLB je ob prejemu nagrade dejala, da je bil začetek tega projekta rahlo nenavaden, saj so začeli delati praktično čez noč, nato pa so začeli graditi in prepletati. »Prepletli smo tudi tako, da je na podelitvi z nami tudi član ekipe Sberbanke,« je ponazorila uspešnost sodelovanja in dodala: »Bodite pozorni na nas, saj bomo delali še veliko dobrega.«

Maja Jaklič je izpostavila, da je na odru z ekipo tudi član Sberbanke, s čimer dokazujejo uspešnost prepletanja.
VČLANI SE

Nagrajence je med 20 prijavami izbrala 10-članska strokovna komisija, ki so jo sestavljali: Petra Čadež (DMS, Atlantic Grupa), Mojca Avšič (Petrol), Jure Bohinc (A1 Slovenija), Živa Čižman (Outfit7), Leon Korošec (Elan), Andrej Krajner (NLB), Viktorija Radojević Mavrič (Mercator), Janez Rakušček (Luna \TBWA), Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL) in Špela Žorž (SHIFT).

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam