V B2B segmentu je digital v zadnjih mesecih še dodatno pridobil na veljavi. Uporabniki tudi v tem okolju danes pred nakupom 85 % raziskave naredijo na spletu, zato morajo podjetja temu področju namenjati vse več pozornosti. Nekaj nasvetov, kako lahko optimiziramo svoj spletni nastop do te mere, da bomo lažje pridobivali relevantne kontakte, je na srečanju B2B središča ponudila Polona Van (Red Orbit). Pred vami so nekateri nasveti predavateljice, daljši vsebinski priročnik pa je za člane DMS na voljo v vaši digitalni knjižnici.
USTVARJANJE PRODAJNIH PRILOŽNOSTI V OFFLINU (SEJMI)
  • Na sejmu je zbrana točno določena ciljna skupina.
  • Na sejmu so zbrani uporabniki, ki že izražajo nakupno namero.
  • Oseben stik omogoča odziv in takojšnjo prilagoditev ponudbe.
  • Povezava marketinga in prodaje je relativno enostavna, navadno sta obe funkciji skupaj na stojnici.
USTVARJANJE PORDAJNIH PRILOŽNOSTI NA SPLETU
  • Idealen profil kupca še ni zagotovilo za to, da je ta sploh v nakupni fazi.
  • Najbolj pomemben dejavnik je interes kupca.
  • Natančno morate določiti, v kateri fazi nakupa se nahaja uporabnik.
  • Skrbeti morate za uporabnike v celotnem prodajnem lijaku.
Pomembno: Uporabnik bo 85 % raziskave naredil na spletu, preden bo sploh stopil v stik z vami oziroma vašim podjetjem, zato poskrbite, da bi imel na spletu vse informacije tako za fazo spoznavanja kot tudi za raziskovanje in nakupno fazo. Če denimo v fazi raziskovanja ne bodo dobili relevantnih informacije pri vas, bodo zelo verjetno nakup naredili pri tistemu, kjer jih bodo.
ISKANJE PRODAJNIH PRILOŽNOSTI NA LINKEDINU
  • LinkedIn »search«: Iskalnik na LinkedInu omogoča ogromno filtrov – po osebah, dogodkih, skupinah, podjetjih, objavah, lokacijah … Tako lahko lažje najdete relevantne osebe, dogodke ter se vključite v prave skupine, kjer objavljajo in komentirajo uporabniki, ki so v nakupni fazi.
  • Predpriprava na dogodek: Večina ljudi poslovne dogodke obiskuje zaradi mreženje in grajenja partnerstev. Na LinkedInu preverite, kdo bo na dogodku in ko najdete potencialnega kupca, raziščite, kaj ga zanima, kaj objavlja, kaj komentira, o čem objavlja, saj se boste tako lažje povezali z njim.
  • Poiščite mnenjske voditelje: Kdo so vplivneži v vaši panogi? Kdo piše o relevantnih zadevah in kdo se odziva na njihove vsebine ter povezuje z njimi? To je odličen vir iskanja relevantnih prodajnih priložnosti.
  • Preglejte strani z ocenami: Vpišite v iskalnik vašo konkurenco in preberite, kako jih vidijo drugi uporabniki. Poiščite tisto, kar ne ocenjujejo kot optimalno in odgovorite na te bolečine uporabnikov.
Nasvet predavateljice: LinkedIn ni edini relevanten kanal za B2B, je pa zelo uporaben in lahko na platformi odlično ciljamo uporabnike. Ne drži pa, da Facebook ni primeren kanal za B2B. Facebook za B2B seveda ni primeren, če bi želeli delati na povečevanju zavedanja o blagovni znamki, ker je težko ciljati pravo ciljno skupino. Če pa na stran dodate »Facebook pixel«, pa lahko oglašujete tudi na Facebooku, vendar le tistim, ki so že obiskali vaše spletno mesto in s tem izkazali interes.

VČLANI SE
Posnetek predavanja je za člane DMS na voljo v DMS Labu.

Če vas zanimajo ostale vsebine na temo B2B marketinga, jih najdete tukaj.

Povezane teme

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam